Skriv-vad-du-vill-tråden

Rekord i särskrivning? :tungan

Jaså du! Du får sätta dig i bilen när det ska köpas gardiner!
Hoppas päronen betalar soppan, för då blir det inga billiga gardiner! :lol
Jag trodde gardinerna blev billigare om hon slapp betala soppan, men vad vet jag? Jag kan ju knappt räkna. :tungan

Jag trodde gardinerna blev billigare om hon slapp betala soppan, men vad vet jag? Jag kan ju knappt räkna. :tungan

Nu var det väl föräldrarna som skulle ha gardinerna??
(totally lost)
Äh spelar roll.
Oavsett VEM som ska ha dem är det dyrt med 80 mil bilkörning för att par gardiner.

:va jag har för mej att de var nån som smsa och så att dom som kör i enduro spåren borde kliva av och gå :lol :va jag undrar varför :)
Ja, allvarligt, vad fan GNÄLLER de om?!? :mad: Jobbigt att köra enduro? :va
PROVA ATT GÅ HELA SPÅRET!!! :6surkart

Vidrigt jobbigt spår, sjukt svårt, kletigt och stenigt och jag fattar faktiskt inte hur de gör för att ta sig fram med hoj öht?!? :confused: Jag SÅG att de gjorde det, men jag är inte avundsjuk. :)

För övrigt kan jag meddela att jag nu är utnämnd till världens sämsta hojfotograf! :fakta

(totally lost)
Äh spelar roll.
Oavsett VEM som ska ha dem är det dyrt med 80 mil bilkörning för att par gardiner.

Jo det var/är nog dom som skall ha gardinerna.
Jag skyller min bristande läsförståelse på söndagsmorgontrötthet! :D

Skulle han lyckas hålla sig på hjulen så kan du alltid ge honom en hjälpande hand så att det blir lite vurpbilder. :crash

Skötte jag alldeles utmärkt själv idag, skyller på att det var första gången på ny slinga för mig :rolleyes:
Andra varvet gick det alldeles utmärkt :yoparty

Bästa vurpan var på första varvet när jag höll på att klippa två rådjur, toknita med frambrosen och....... ja, fortsättningen är ganska självklar.

Vidrigt jobbigt spår, sjukt svårt, kletigt och stenigt och jag fattar faktiskt inte hur de gör för att ta sig fram med hoj öht?!? :confused: Jag SÅG att de gjorde det, men jag är inte avundsjuk. :)

För övrigt kan jag meddela att jag nu är utnämnd till världens sämsta hojfotograf! :fakta

Nejdå, det finns bilder som fungerar..... ska fixa till dom senare ikväll, det var 123st.....

Kan bjuda på ett litet smakprov.

Tänk er själva, du är 31 år, otränad med kass teknik efter bara 4 gånger på enduron. Du har kasat runt ett varv på en vääldigt krävande bana och det börjar koka innanför kläderna. Hinner inte mer än få av mig hjälmen innan det kommer ett stort leende springande med kamera i högsta hugg. Se resultat nedan

Bifogat

• IMG_8099.JPG
    IMG_8099.JPG
    181.8 KB · Visningar: 50
... Hinner inte mer än få av mig hjälmen innan det kommer ett stort leende springande med kamera i högsta hugg. Se resultat nedan

Ursäkta mig, men det var NI som stannade där, jag stod bara där för att kunna fota när ni sladdade runt i geggan som var i böjen före. :mattias

Dessutom får du skylla dig själv, det var du som satte kameran i händerna på mig. :fakta :D

Det var en trevlig förmiddag, jag svettades minst! :tungan

Nä, men nu tycker jag att tonen är lite aggressiv här, Linkan. :krama
Inte ens farsor förtjänar att dras alla över en kam, även om det helt klart finns en del grisar även i den gruppen.
Kram på sig.

(tant ska inte pussa och klappa på kinden, jag lovar :tungan )

Jag vet, jag vet, jag vet!!! :hoppa :hoppa :hoppa

:va Hur kan du veta det :D :rolleyes:

Rekord i särskrivning? :tungan

Jaså du! Du får sätta dig i bilen när det ska köpas gardiner!
Hoppas päronen betalar soppan, för då blir det inga billiga gardiner! :lol

:D japp som fan, orka inte fixa jag satt å skrev på mobilen..

:lol nu är jag ju i hälsingland då så de är deras bil och de är dom som betalat sina gardinger och bensinen till bilen :tungan :tuttar

Hä ä bara å sätt på sig sövlarna och gå ;)

:va själv utnämnd eller???? :)

(totally lost)
Äh spelar roll.

:lol nepp bara 12 mil tur och retur för att kolla gardiner, vart iallafall en omgång till deras sovrum och en massa annat plock :lol

80MIL!!! :lol tror du att vi ska tur och retur till sthlm eller :lol
Här åks de till sundsvall och inte en mil åt nå annat håll :) :tungan :rolleyes:

......har ni kommit ihåg att uppmärksamma er FAR idag ? :)

:nickar han har fått en ny fin skjorta och sen fick han en bakelse till maten på ikea (ikea bjöd alla pappor på den om man åt mat :)) Han är nöjd.

Nejdå, det finns bilder som fungerar..... ska fixa till dom senare ikväll, det var 123st.....

Tänk er själva, du är 31 år, otränad med kass teknik efter bara 4 gånger på enduron. Du har kasat runt ett varv på en vääldigt krävande bana och det börjar koka innanför kläderna. Hinner inte mer än få av mig hjälmen innan det kommer ett stort leende springande med kamera i högsta hugg. Se resultat nedan

:va låter lite kinkigt de där :rolleyes: :tungan

Last edited:
:va själv utnämnd eller???? :)
Aaa, bästa sorten! :D
Jag såg bilderna, det räcker för övrigt. :rolleyes:

Jag fick ett telefonsamtal alldeles nyss, förresten. :rofl
Gun hette hon, hon försäkrade mig om att hon inte ville sälja nå't man hon ville väldigt gärna läsa upp några meningsfulla ord från Bibeln för mig.

Jag avböjde vänligt och tackade för erbjudandet, men jag undrar egentligen vad hon hade tänkt erbjuda mig för bud? :va Hon hörde nog inte hur det fräste om linjen när hon höll i sin lilla bok... :cdevil

Nej du har väll rätt kanske finns nån bra... men dom e nog inte i majoritet tyvärr...

Bra ni kan behålla era pussar för er själva:tuttar :gnissla

Nä, men nu tycker jag att tonen är lite aggressiv här, Linkan. :krama
Inte ens farsor förtjänar att dras alla över en kam, även om det helt klart finns en del grisar även i den gruppen.
Kram på sig.

(tant ska inte pussa och klappa på kinden, jag lovar :tungan )

Aaa, bästa sorten! :D
Jag såg bilderna, det räcker för övrigt. :rolleyes:

:hoppskrat jo du har ju en poäng i det ;)

Jag fick ett telefonsamtal alldeles nyss, förresten. :rofl
Gun hette hon, hon försäkrade mig om att hon inte ville sälja nå't man hon ville väldigt gärna läsa upp några meningsfulla ord från Bibeln för mig.

Jag avböjde vänligt och tackade för erbjudandet, men jag undrar egentligen vad hon hade tänkt erbjuda mig för bud? :va Hon hörde nog inte hur det fräste om linjen när hon höll i sin lilla bok... :cdevil

:cdevil :hoppa :hoppa jag vet jag vet (för att härma en annan här :lol) :rolleyes:

Yasha har vare olydig och nu är de dax å lyssna på guds bud till dej så du kan leva resten av dit liv som ett fromt guds lam :lol :rolleyes:

:tuttar

Nej du har väll rätt kanske finns nån bra... men dom e nog inte i majoritet tyvärr...

Bra ni kan behålla era pussar för er själva:tuttar :gnissla

:rolleyes: :va varför gnäller du då att de inte finns nå andra än kärringar som vill pussa på dej då... här är vi iallafall minst 2 som har erbjude oss och du springer å gömmer dej under sängen eller var de garderoben :rolleyes: :D

Last edited:
:cdevil :hoppa :hoppa jag vet jag vet (för att härma en annan här :lol) :rolleyes:

Yasha har vare olydig och nu är de dax å lyssna på guds bud till dej så du kan leva resten av dit liv som ett fromt guds lam :lol :rolleyes:

:tuttar
Åh fy fan... :arsele Undrar vad jag har gjort för att förtjäna detta straff?!? :huvet

Kakan skrev:
... här är vi iallafall minst 2 som har erbjude oss och du springer å gömmer dej under sängen eller var de garderoben :rolleyes: :D
Nä, nu få du ge dig, jag vill tamejfaan inte pussa på småpojkar. Tantgodis i all ära, men Kakan.. SNUSKTANT!!! :4skrika

Du menar att du är antikrist som självantänder om någon läser något ur bibeln?:va :D
Ja, inte helt otroligt... :6surkart

Åh fy fan... :arsele Undrar vad jag har gjort för att förtjäna detta straff?!? :huvet

:rolleyes: ska jag dra hela din onda levnads lista :D
:mattias för de första var du en vilde som barn, för de andra var du surig som barn ;) osv osv och för de sista är du ju lite kantig och kallar dej själv för att kunna vara antikrist :lol

Nä, nu få du ge dig, jag vill tamejfaan inte pussa på småpojkar. Tantgodis i all ära, men Kakan.. SNUSKTANT!!! :4skrika

:lol neeeejjjj jag är inte nån tant de är ju du jag är bara snuskig :rolleyes: :tuttar

Hahaha!
Och usch!
Minns med fasa min "comeback" i endurospåret...
Jag hade inte kört på några år, men tänkte: Javafaaan hur svårt kan det vara!? :D
Det här tar man på rutin!

Men ack vad jag bedrog mig!
Det enda jag inte lyckades fucka upp var att jag:

a: inte rasade omkull

b: inte fick tjyvstopp på motorn

Resten gick åt helvete! :lol
Dvs:

- Mjölksyra i underarmara (TROTS mitt mantra om att INTE använda armarna!)
- Fel tyngdpunkt i "långa backen" så jag blev stående 1 ynka meter från toppen! *pinsamt*

Å sådär höll det på...

Så du är i gott sällskap broder.
Frukta icke.

Men du ser lite nykokt ut, och även lite uppgiven.
:pannkyss

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey