Ja, inte helt otroligt...![]()
Såja...

Dessutom får du skylla dig själv, det var du som satte kameran i händerna på mig.![]()
![]()
Ja, hur tänkte han när han beväpnar dig med en kamera?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, inte helt otroligt...![]()
Dessutom får du skylla dig själv, det var du som satte kameran i händerna på mig.![]()
![]()
för de första var du en vilde som barn, för de andra var du surig som barnosv osv och för de sista är du ju lite kantig och kallar dej själv för att kunna vara antikrist
![]()
Det där kallas för mobbing!Jag tror mer på asfalterad sandlåda och trasiga leksaker.....
Man ska inte banka på tjejer, Linkan!Småpojkardet ska du få för
![]()
Men du ser lite nykokt ut, och även lite uppgiven.
![]()
Kokt, ja!!!
Uppgiven, visst men det har en förklaring. Glad över att snart kört runt varvet så ser ju Darkwing Yasha till att verkligen sparka in salt i såren genom att berätta om stenmuren jag först måste över för att sedan behöva rasa ner för en stenbacke som hon "minsann hade problem att gå i".....![]()
Se'n att jag hade jätteroligt åt att det fanns ett par hinder på vägen DIT, det var en helt annan sak...![]()
Det är det som kallas skadeglädje.![]()
![]()
![]()
Kokt, ja!!!
Uppgiven, visst men det har en förklaring. Glad över att snart kört runt varvet så ser ju Darkwing Yasha till att verkligen sparka in salt i såren genom att berätta om stenmuren jag först måste över för att sedan behöva rasa ner för en stenbacke som hon "minsann hade problem att gå i".....![]()
Ahahahahaha den där blicken känner jag igen!!! :cptröttmedtusenmilablickKan bjuda på ett litet smakprov.
Helt enkel sann glädje!
Och käääääärlek!![]()
Har du inte hört uttrycket: Den man älskar agar man?Det här måste vara något åt det hållet.
![]()
Så det säger du...
Du såg kanske smileyn i min rubrik?
Hmmm... Klumpigt ordval, ber om ursäkt.![]()
Ja, för ordningens skull måste det ju ändå sägas att Frisen har både sambo och son och det är (och det tackar han nog för varje dag) inte jag som är sambon!OCH säääääärlek![]()
Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen säger dom ju...
![]()
![]()
För övrigt, tycker jag att din allra första tolkning av situationen nog är en alldeles korrekt iakttagelse. På fler än ett sätt.![]()
![]()
Jag tror mer på asfalterad sandlåda och trasiga leksaker.....
Sitt ner i bussen och var TYST!!!tror du har en poäng där, vet ju att hon växte upp i en stad med asfalt i alla sandlådorna
![]()
Helt enkel sann glädje!
Och käääääärlek!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|