Skriv-vad-du-vill-tråden

för de första var du en vilde som barn, för de andra var du surig som barn ;) osv osv och för de sista är du ju lite kantig och kallar dej själv för att kunna vara antikrist :lol

Jag tror mer på asfalterad sandlåda och trasiga leksaker.....

Men du ser lite nykokt ut, och även lite uppgiven.
:pannkyss

Kokt, ja!!!

Uppgiven, visst men det har en förklaring. Glad över att snart kört runt varvet så ser ju Darkwing Yasha till att verkligen sparka in salt i såren genom att berätta om stenmuren jag först måste över för att sedan behöva rasa ner för en stenbacke som hon "minsann hade problem att gå i"..... :gnissla

Kokt, ja!!!

Uppgiven, visst men det har en förklaring. Glad över att snart kört runt varvet så ser ju Darkwing Yasha till att verkligen sparka in salt i såren genom att berätta om stenmuren jag först måste över för att sedan behöva rasa ner för en stenbacke som hon "minsann hade problem att gå i"..... :gnissla

Nu blev det nå't tokigt med minnet här tror jag :mattias, för om JAG får säga vad JAG kommer ihåg, så var det JAG som talade om att slingan snart var SLUT och det var någon som sken upp som en sol! :7peta

Se'n att jag hade jätteroligt åt att det fanns ett par hinder på vägen DIT, det var en helt annan sak... :cdevil

Kokt, ja!!!

Stackars dig...
Hon är i sanning en plågoande.
Var var ni och körde?

OCH säääääärlek:rofl :rofl Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen säger dom ju...:hihi :hihi
Ja, för ordningens skull måste det ju ändå sägas att Frisen har både sambo och son och det är (och det tackar han nog för varje dag) inte jag som är sambon! :mattias

För övrigt, tycker jag att din allra första tolkning av situationen nog är en alldeles korrekt iakttagelse. På fler än ett sätt. :D

:rofl

Frivillig/utvald ->:arsele :whip <- Yasha

Och här är ett litet smakprov på backen "som var sååå jobbig att gå ner för, släpandes på en kamera och allt..."

:D

Och nej, jag har inte köpt en åransch..... skulle aldrig våga :whip

Bifogat

• IMG_8190.JPG
    IMG_8190.JPG
    193.5 KB · Visningar: 40
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!