Skriv-vad-du-vill-tråden

Varför i h****e ställer du en klocka på söndagen, vi statliga jobbar inte då utan skälig ersättning ju :gnissla

På tal om inget besegrade jag backen på enduroslingan utan stopp igår. Blev nedgraderad till passagerare efter halva backen men vägrade släppa av...... blev väldigt sugen på 4dm längre ben och rekluse när Johannes kom så sakta klättrande efter

Beordrad övertid är den ersättning jag får, men du, det FINNS faktiskt saker man kan vilja göra som INTE handlar om jobb oxå. :tungan

Rekluse är en bra grej där ute i skogen. :tummenupp Härligt att höra att du överlevde ännu en dag i endurospåret. :D

Öl, brudar och motorsport :yoparty
:va Okej.... Nu går jag inte upp superdupertidigt på en söndagmorgon för att dricka öl, däremot kan det vara så att jag ff är uppe på grund av öl! *s* Brudar är inte riktigt min grej :tuttar , men det enda som hittills fått mig att gå upp frivilligt och utan att sura tidig morgon oavsett dag, är just det faktum att det är dags att leka med hojen på något sätt. :yoparty

Har du haft en bra dag i spåret idag? Jag är ju för långt bort för att kunna putta omkull dig, klarade du det själv? :kiss

:fatta! :sissy JJJJOOOOOO

Nu tänkte jag skriva något som kunde tolkas som obscent och äckligt, men jag vaktar min lilla tunga... :pannkyss Ingen kladdkaka här inte. :rolleyes:

:D Tja jag hade ju fått skylla mej själv jag bjöd på den ju :lol

Hur blir det för alla som jobbar i natt när tiden ska ställas tillbaka ?
Får de jobba en timme längre ?

:huvet JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de fick jag göra :mad: och vi får inte betalt för den då vi jobbade när vi ställde fram klockan i våras också *en VÄLDIGT olämplig och censurerad harang* Muppar till chefer har man då iallafall.

Ja det får dom. skönt att man själv inte jobbar inatt :D

:finger :tummenner :6surkart :5sure :machinegu :fatta! :sissy

FAST jag blev påmind om det igår, så tror ni inte f-n att jag glömde vintertiden?!? Så här vaknar man halv sex (som det gamlo man är) istället för halv sju, av en elak klocka som skrek. :mad:

Puss puss

:rolleyes: men jag fick trevligt sällskap via sms när jag åkte hem ju :) :pannkyss

Nu ska jag snart leta mig mot okända områden.......Saltsjö-boo.....:rolleyes:

:) Vad ska du ut dit å göra :va eller ska du bevaka åt mej så jag slipper i natt :D

Last edited:
Har du haft en bra dag i spåret idag? Jag är ju för långt bort för att kunna putta omkull dig, klarade du det själv? :kiss

Nja, det var faktisk inga vådliga vurpor alls denna gången...... måste innebära att det gick alldeles för sakta och med för mycket kontroll :D

Blev bara en massa dumstopp bara för att en annan inte når ner och kan hjälpa till med fötterna :mad:

INTE mina chefer !!! :fakta

Denial is da shit!!111:tungan :)

*muttrar* Det tänker jag INTE gå med på! :4skrika

Min chef är iofs också en mupp. Ibland.

:va Fast... när jag tänker efter, så är nog jag det också, så okej då. :crash

Alla chefer i sällskapet undantagna förståss!:hihi ;)

Alla chefer är inte muppar jag har haft redigt bra chefer :)

Jupp, denial is da shit!111:yoparty

Bara så du vet du får igen sen :tungan

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

ville bara slänga in ett par ord här och säga följande: hojen skar så nu jävlar ska den trimmas så in i helvetet! jag ska kunna dra alla här på bakan !!!!!!!!!!!!!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman