Skriv-vad-du-vill-tråden

Lyssna på sportbike här, han har fel, men lite rätt ändå.

Nu är det kväller för gamlon, jag måste ju klara av att kliva upp och skriva före kl.6 imorgon igen.

Natti alla! :krama

Sportbike måste ha rätt, han kör Ducati ju! Sova is da shit, jobba bör man annars dör man? Hela helgen:yoparty pussågonatt

Baaah, var fick du luft ifrån? :mad:

Passa dig, jag kommer och plockar bort pallen när du ska stanna eller helt enkelt puttar omkull dig! :7peta

Det är lugnt, räknar med nya vurprekord idag igen då det har regnat inatt.... :mad:

Kan riktigt se det framför mig när jag drar av i tangentens riktning i en backe

Öh - Hörrö! :fatta! Här skitades det INTE ner! :fakta

Mööööjligen var det lite mindre "byggstenar i den strukturella massan" (gemenligen kallat damm...) som bara bytte plats... dvs från att ha sutit fast, i form av en vägg eller så, nu plötsligt fanns lite här, och där... ;)
Åsså vattnade du väggen för att den skulle växa igen efter att du borrat hål i den? :jisses :pannkyss

klockren förklaring på förflyttning av byggnadsmassa!!

Det är lugnt, räknar med nya vurprekord idag igen då det har regnat inatt.... :mad:

Kan riktigt se det framför mig när jag drar av i tangentens riktning i en backe
Varför det? Det kan ju göra ont ju! :rolleyes: :näsblod

Last edited:
YES! Nu är det helg och frukosten är avklarad, nu skall det bara flörtas med polarn så jag får skjuts till lite mc-butiker... :)

Om man har ångest för att det snart är måndag igen, kanske det är dags att fundera på att byta jobb? Eller yrke helt och hållet? :va Men vad vet jag?!? :tuttar :tungan

:tummenupp Jag kan bara hålla med föregående talare där.
Trivs man inte med att komma till jobbet så kanske man ska byta :)

Själv har jag min fredag på måndag denna gång :D

Aj kän hälp jo! Jag har examen som mentalskötare m viss erfarenhet av samtalsterapi och massor av erfarenhet av både piller och sprutor! :1pajas

Serveras som tillbehör till kladdkaka? :D

Men... hur fan bakar man kladdkaka?!? :va

:va har jag blive kladdig utan å märka de eller ??? !!

:lol

:hoppa :hoppa :2cool Jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet :lol

:angel (japp jag bjuder på denna bara för jag är så snäll :lol)

Jag vet inte:confused: Hacke Hackspett?:va Är det något tillbehör till kakan?

:mad: Lämna mej utan för de här nu :rolleyes: :tungan

Last edited:
Så där ja, köket i princip klart, bara stommar samt luckor kvar, dessa kommer på fredag.

Har hittat ett par gardiner som ser ut att komma från ett horhus i Shanghai, men som Croc sa, "De e inte det sämsta".

Ja just det har precis smakat min hemgravade lax...

Mmmmmmm

Last edited:
Nu har jag mentalt ställt in mig på nygrillade ribs på Longhorn :hoppa
Sist jag åt ribs där, var de så j-a salta att det inte gick att äta skiten. :mad: Snacka om att jag var både förbannad och besviken. :huvet

Hoppas de är supergoda och att du får en trevlig middag. :krama

På mitt jobb så jobbar man och låtsas som ingenting, både nu och på våren. det brukar jämna ut sig med åren. (gosh, jag rimmar också:tungan )
Ribsen blev inga ribs, dom blev en 200-grams nydödad, halvt blödande ko, farligt smarrigt :tummenupp

FAST jag blev påmind om det igår, så tror ni inte f-n att jag glömde vintertiden?!? Så här vaknar man halv sex (som det gamlo man är) istället för halv sju, av en elak klocka som skrek. :mad:

Puss puss

Själv är jag fortfarande trött... men det har nog att göra med vinintaget igår och det faktum att jag somnade i soffan istället för i sängen.

FAST jag blev påmind om det igår, så tror ni inte f-n att jag glömde vintertiden?!? Så här vaknar man halv sex (som det gamlo man är) istället för halv sju, av en elak klocka som skrek. :mad:

Puss puss

Varför i h****e ställer du en klocka på söndagen, vi statliga jobbar inte då utan skälig ersättning ju :gnissla

På tal om inget besegrade jag backen på enduroslingan utan stopp igår. Blev nedgraderad till passagerare efter halva backen men vägrade släppa av...... blev väldigt sugen på 4dm längre ben och rekluse när Johannes kom så sakta klättrande efter

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT