Skriv-vad-du-vill-tråden

Usch, det är sånt man verkligen inte vill skall hända... vet inte vad jag skulle göra om det hände vår lille Ivanhoe.

Japp och sen springa allt man kan och även ringa spårvagnarna för att få stopp på vagnen. Usch lider med henne :(

Minns en liknande grej från my hometown för typ 20 år sen, fast då var det en kille det gällde... Raggarbråk där en kille råkar hamna framför/under en bil som försöker fly från de som angrep dem. Han släpades under bilen i typ 3-4 km och var liksom bara hälften så tjock när de till slut stannade. En bred brun rand längs E4 som satt i hela den sommaren... :gnissla Inge kul jobb för räddningspersonalen direkt...:rolleyes:

Killens brorsa satt i den bil som först angrep de andra och sen försökte köra ifatt dem för att få dem att stanna, när killen släpades under. Där kan man nog åxå prata panik och maktlöshet...

Två personal på plats av fem möjliga.......tur man har BRA chefer som kommer hit o hjälper till !!!! :tummenupp

Last edited:
Åååh vad jag är glaaaad! :banana Jag har äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN kommit in i andra andningen gällande min träning så nu börjar det t o m bli kul! :tummenupp Fan vad jobbigt det är innan, när man med våld tvingar sig själv att utföra div träningspass. Ren envishet som sätter in. Men idag gick både spinningen och styrkan helt sjukt bra!

Hörni, tänk på att det blir vintertid på sön... Klockan ska dras tillbaka en tim.
"Man ser FRAM emot sommaren och sen ser man TILLBAKA på den."

Hörni, tänk på att det blir vintertid på sön... Klockan ska dras tillbaka en tim.

Mmm, bävar redan, fan vad jag hatar vintertid... jag vaknar tidigt som det är, nu kommer det bli en timme tidigare... vad f*n skall jag göra vid 3 mitt i natten nu då???

Ja visst är det grymt skönt. Jag blir sån som verkligen ser fram emot att träna, och tycker det är så jäkla kul! Har dovk inte hunnit dit riktigt än själv denna gång.. Men jag går på passen även när jag när jag inte känner för det, och när jag väl tagit mig dit så är det ju bara kul. Skönt när man märker att man orkar tyngre vikter och klarar fler armhävningar osv.. man får glädjas åt sådant medans man väntar på att det ska ge synliga resultat, haha.

Åååh vad jag är glaaaad! :banana Jag har äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN kommit in i andra andningen gällande min träning så nu börjar det t o m bli kul! :tummenupp Fan vad jobbigt det är innan, när man med våld tvingar sig själv att utföra div träningspass. Ren envishet som sätter in. Men idag gick både spinningen och styrkan helt sjukt bra!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...