Skriv-vad-du-vill-tråden

Duktiga du, Milla! :tummenupp Men att gå trots att viljan försöker få en att göra annat, det är starkt. Då är du snart vid den där punkten där man faktiskt HAR träningslängtan! :)

Ja visst är det grymt skönt. Jag blir sån som verkligen ser fram emot att träna, och tycker det är så jäkla kul! Har dovk inte hunnit dit riktigt än själv denna gång.. Men jag går på passen även när jag när jag inte känner för det, och när jag väl tagit mig dit så är det ju bara kul. Skönt när man märker att man orkar tyngre vikter och klarar fler armhävningar osv.. man får glädjas åt sådant medans man väntar på att det ska ge synliga resultat, haha.

Mmm, bävar redan, fan vad jag hatar vintertid... jag vaknar tidigt som det är, nu kommer det bli en timme tidigare... vad f*n skall jag göra vid 3 mitt i natten nu då???

Eh... Somna om? :tungan

Last edited:
Bejbiluss: Det är ju det som är så svårt... nu vaknar jag vid 4-5 och det är hanterbart, men 3-4 känns klart värre.

Jag gick och hälsade på min hoj på verksta'n och för att beställa stålomspunnet med montering. Det skulle jag inte ha gjort.:gnissla När jag gick ut därifrån hade jag köpt extra fjolltillbehör för flera lusentappar till. :mad: Lättlurad? :va

:D :D :D

Jaja, det ÄR kul att köpa saker till hojen och vad ska man annars göra med pengarna, nu när det börjar bli vinter och jag behöver tröstas nu när Husan är borta?!? :tuttar

Imorgon ska jag på hockey Timrå-brynäs :-) . Öl och Käka först sen match vidare ut och mera öl sen.

Jag gick och hälsade på min hoj på verksta'n och för att beställa stålomspunnet med montering. Det skulle jag inte ha gjort.:gnissla När jag gick ut därifrån hade jag köpt extra fjolltillbehör för flera lusentappar till. :mad: Lättlurad? :va

:D :D :D

Jaja, det ÄR kul att köpa saker till hojen och vad ska man annars göra med pengarna, nu när det börjar bli vinter och jag behöver tröstas nu när Husan är borta?!? :tuttar

Maj Maj måne jag ska lura dig till Skåne............eller Blekinge same shit allt under Nynäshamn.

Vi kan gå på krogen, äta mat och försöka dricka våran vikt i sprit :yoparty

Efter det kan jag ta inträde till ett lokalt endurospår nära dig för jag lovar, det är högklassig underhållning när jag kommer in för varvning och man ser denna sorgliga skapelse försöka komma av hojen med liite värdighet i behåll :D

Vi kan gå på krogen, äta mat och försöka dricka våran vikt i sprit :yoparty
Det är inte lika dyrt att supa din vikt som min. :rolleyes: Men visst, vi kör!!! :fyllisar :cpparty :kryckor

Da Fris skrev:
Efter det kan jag ta inträde till ett lokalt endurospår nära dig för jag lovar, det är högklassig underhållning när jag kommer in för varvning och man ser denna sorgliga skapelse försöka komma av hojen med liite värdighet i behåll :D

Jag ska hjälpa dig lilleman, sätta fram pallen när du kommer in i depå, stå där med Röda Korsfilten och tanka både dig och hojen och plåstra om dig så du orkar åka hem till familjen se'n. Jag kan till och med tänka mig att lasta hojen åt dig se'n, om du inte orkar. :tungan

Visst är jag snäll! :D

Nä,nu hade du sån där osis igen,"Lyckan" ska de va.....:tummenupp

edit:hitta på nåt fyndigt nu medan jag slaggar !

:D :rolleyes: Jag kan säkert en hel rada med fina saker men mmmm nä jag är tyst :brynad

Pucken de där var bara dåligt kom upp med nå bättre nu och vissa att du kan själv ;) :tungan

Imorgon ska jag på hockey Timrå-brynäs :-) . Öl och Käka först sen match vidare ut och mera öl sen.

Det är bra det gubben!
Hoppas brynäs vinner och du är pigg och glad på fredag. Kom ihåg att vi ska hämta barnen i hyffsad tid:pannkyss

:D :rolleyes: Jag kan säkert en hel rada med fina saker men mmmm nä jag är tyst :brynad

Pucken de där var bara dåligt kom upp med nå bättre nu och vissa att du kan själv ;) :tungan

Jag kan ingenting.
Jag är misslyckad.
Jag drar nu.....
Buäää

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden