Skriv-vad-du-vill-tråden

Vem får äran att ta över 3-åringen ikväll, medans du är & dricker rödvin med mej?

Min bror!! :D Älskar min bror!!!!:pannkyss

Rödvin, dricker ju inte sånt......än........:rolleyes:

Skicka hit barnet!
Problem solved.
Promise.

Det vill du inte! Lovar !!! :)

Har inte dina barn genomgått Freppas kurs i barnuppfostrans??? :näsblod :D

Hoppas gråtandet ger med sig snart!

Nja lite, men den hjälpte uppenbarligen inte!!

Last edited:
Då har du iaf två av tre saker rätt idag. :tyckersyndomdigsommekarKTM... :pannkyss :1pajas
Tur att det finns :ätapiller så du slipper elakartade eksem! :D

Konstigt att man inte vågade köpa en åransch enduro, du och Veronica hade väl slagit var annan gång, eller???? :D

Skickade ett mess till Veronica och krävde pluspoäng, höll i polermaskinen men nöjde mig med att tvätta Suzukin :yoparty

Konstigt att man inte vågade köpa en åransch enduro, du och Veronica hade väl slagit var annan gång, eller???? :D

Skickade ett mess till Veronica och krävde pluspoäng, höll i polermaskinen men nöjde mig med att tvätta Suzukin :yoparty

Din fege sate! ;) :tungan
Men du har ju redan märkt "Husakvalite´n" å det är ju tur att du tog en 120p kurs i mekanik! :lol

Last edited:
Men du har ju redan märkt "Husakvalite´n" å det är ju tur att du tog en 120p kurs i mekanik! :lol

Nu är det inte längre det mekaniska som skrämmer, det är härvan ute i förrådet som förr kallades "ett komplett elsystem till Husan" som kommer att bli en mardröm känner jag på mig :gnissla

Förresten, har toppen kommit i din ägo? Smygbilder? Såg den förjävlig ut? Kommer jag komma långt ut i lecahavet innan det tar stopp?

Han är inte feg, han har bara en stark och säker sektledare. :tuttar
Dessutom är det inget fel alls på Husakvaliteten, däremot finns det en massa hjon och tomtar som tror att de kan och vet allt. Eler ingenting. :mad:

Köp en åransch du Frisen, jag VET att du gillar smisk! :D

Nu är det inte längre det mekaniska som skrämmer, det är härvan ute i förrådet som förr kallades "ett komplett elsystem till Husan" som kommer att bli en mardröm känner jag på mig :gnissla

Nicklas kan hjälpa dig med elhärvan, själv gråter jag när jag tänker på det. Mekaniken är en baggis, eftersom till och med jag fattar vad det handlar om. Ibland. :gnissla

Last edited:
Han är inte feg, han har bara en stark och säker sektledare. :tuttar
Dessutom är det inget fel alls på Husakvaliteten, däremot finns det en massa hjon och tomtar som tror att de kan och vet allt. Eler ingenting. :mad:

Köp en åransch du Frisen, jag VET att du gillar smisk! :D

Så sant... sköter man inte grejerna rätt - så blir det fel.
Snabbt.
Särskilt med motorer.
Många husor har nog rasat p.g.a ignorans och dålig/utebliven/felaktig vård.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman