Skriv-vad-du-vill-tråden

Vem får äran att ta över 3-åringen ikväll, medans du är & dricker rödvin med mej?

Min bror!! :D Älskar min bror!!!!:pannkyss

Rödvin, dricker ju inte sånt......än........:rolleyes:

Skicka hit barnet!
Problem solved.
Promise.

Det vill du inte! Lovar !!! :)

Har inte dina barn genomgått Freppas kurs i barnuppfostrans??? :näsblod :D

Hoppas gråtandet ger med sig snart!

Nja lite, men den hjälpte uppenbarligen inte!!

Last edited:
Då har du iaf två av tre saker rätt idag. :tyckersyndomdigsommekarKTM... :pannkyss :1pajas
Tur att det finns :ätapiller så du slipper elakartade eksem! :D

Konstigt att man inte vågade köpa en åransch enduro, du och Veronica hade väl slagit var annan gång, eller???? :D

Skickade ett mess till Veronica och krävde pluspoäng, höll i polermaskinen men nöjde mig med att tvätta Suzukin :yoparty

Konstigt att man inte vågade köpa en åransch enduro, du och Veronica hade väl slagit var annan gång, eller???? :D

Skickade ett mess till Veronica och krävde pluspoäng, höll i polermaskinen men nöjde mig med att tvätta Suzukin :yoparty

Din fege sate! ;) :tungan
Men du har ju redan märkt "Husakvalite´n" å det är ju tur att du tog en 120p kurs i mekanik! :lol

Last edited:
Men du har ju redan märkt "Husakvalite´n" å det är ju tur att du tog en 120p kurs i mekanik! :lol

Nu är det inte längre det mekaniska som skrämmer, det är härvan ute i förrådet som förr kallades "ett komplett elsystem till Husan" som kommer att bli en mardröm känner jag på mig :gnissla

Förresten, har toppen kommit i din ägo? Smygbilder? Såg den förjävlig ut? Kommer jag komma långt ut i lecahavet innan det tar stopp?

Han är inte feg, han har bara en stark och säker sektledare. :tuttar
Dessutom är det inget fel alls på Husakvaliteten, däremot finns det en massa hjon och tomtar som tror att de kan och vet allt. Eler ingenting. :mad:

Köp en åransch du Frisen, jag VET att du gillar smisk! :D

Nu är det inte längre det mekaniska som skrämmer, det är härvan ute i förrådet som förr kallades "ett komplett elsystem till Husan" som kommer att bli en mardröm känner jag på mig :gnissla

Nicklas kan hjälpa dig med elhärvan, själv gråter jag när jag tänker på det. Mekaniken är en baggis, eftersom till och med jag fattar vad det handlar om. Ibland. :gnissla

Last edited:
Han är inte feg, han har bara en stark och säker sektledare. :tuttar
Dessutom är det inget fel alls på Husakvaliteten, däremot finns det en massa hjon och tomtar som tror att de kan och vet allt. Eler ingenting. :mad:

Köp en åransch du Frisen, jag VET att du gillar smisk! :D

Så sant... sköter man inte grejerna rätt - så blir det fel.
Snabbt.
Särskilt med motorer.
Många husor har nog rasat p.g.a ignorans och dålig/utebliven/felaktig vård.

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back