Skriv-vad-du-vill-tråden

Vem e inte det.
Har fått en ny lista att jobba efter men har lixom ingen lust eller ork....

Hehe... Så kan det vara ibland...

Själv är jag bara uttråkad och så har sedan igår så ont i min vänster axel att jag knappt kan röra armen... Men vadå... Jag har ju faktiskt två armar så det ska väl inte vara nått jäkla gnäll över det... *asg*
MEN DET GÖR ONT!!!!!

Hehe... Så kan det vara ibland...

Själv är jag bara uttråkad och så har sedan igår så ont i min vänster axel att jag knappt kan röra armen... Men vadå... Jag har ju faktiskt två armar så det ska väl inte vara nått jäkla gnäll över det... *asg*
MEN DET GÖR ONT!!!!!

Vad har du gjort? Druckit för mycket vin å stått på näbben eller?

Vad har du gjort? Druckit för mycket vin å stått på näbben eller?

Jag drack vin i lördags... Stod inte på näbben... HAde en kul kväll o måde lite sådär igår på mrogonen... Lite som jag förtjänade helt enkelt... Haha
Sen så skulle jag hämta symaskinen hos morsan o när jag lyfte in den i bilen så lyfte jag knasigt då den skulle in bakom sätet osv... Detta resulterade i att jag lyfta armbågen högre än axeln i vridmomentet med en tung symaskin i näven...
Efter det gör det ont...
Säkert bara en liten sena som vridit sig lite... går över... :D

Ap ap ap inte sno mina fritidsysslor !:D

Att stå på näbben?????? :rolleyes: :confused: :tuttar :tungan

Last edited:
Jag drack vin i lördags... Stod inte på näbben... HAde en kul kväll o måde lite sådär igår på mrogonen... Lite som jag förtjänade helt enkelt... Haha
Sen så skulle jag hämta symaskinen hos morsan o när jag lyfte in den i bilen så lyfte jag knasigt då den skulle in bakom sätet osv... Detta resulterade i att jag lyfta armbågen högre än axeln i vridmomentet med en tung symaskin i näven...
Efter det gör det ont...
Säkert bara en liten sena som vridit sig lite... går över... :D

Bara att hojta till Tant har en kasse, verkligen, en kasse full med piller!

Bara att hojta till Tant har en kasse, verkligen, en kasse full med piller!

Bara o ta med kassen när naglarna ska bli fina o rosa nästa gång då elleR????? *asg*
Om det inte gått över om några dagar får jag börja fundera på att knapra piller... Tills dess passar voltaren gel bra... :D

Att stå på näbben?????? :rolleyes: :confused: :tuttar :tungan[/QUOTE]

Japp, gjorde en vild variant i helgen som resulterade i fett blåmärke på höften och skrubbad armbåge !:D

Vem har sagt att en korpmatch i fotboll är tråkig....

Japp, gjorde en vild variant i helgen som resulterade i fett blåmärke på höften och skrubbad armbåge !:D

Vem har sagt att en korpmatch i fotboll är tråkig....

Haha... Sist jag spelade fotboll så tappade en kille framtänder... *asg* Har sen dess inte vågat... Vägrade spela fotboll i skolan oxå... Tänderna flög när jag var runt tio tror jag..
Det är farligt med fotboll....

Fotboll e för kärringar!!!:D

Oh yes....

Ehh det var skit lag båda 2....gick enbart för jag fick fri plåtar!:D

Ja du har rätt... Fast vi var bättre än ni...
Hehe...
Men det klart... andra perioden kändes som att va fan gå o lägg er istället för att låtsas spela hockey... De ville verkligen inte kände man...
Men det gick ju vägen... O vilket jäkla snyggt mål vårt andra mål var... YEY

Last edited:
Japp:näsblod Ringde o varna mormor så hon e bered på att jag kommer kolna förre henne:arsele

Förkyld? Dödssjuk?:D

Ja jag vet inte vad jag ska säga om matchen....verkar som hockey också e en kärringsport.... inte ett enda slagsmål:huvet

Det var bättre förr

Oh yes....

Ja du har rätt... AIK är verkligen sämst:D ...
Hehe...
Men det klart... andra perioden kändes som att va fan gå o lägg er istället för att låtsas spela hockey... De ville verkligen inte kände man...
Men det gick ju vägen... O vilket jäkla snyggt mål vårt andra mål var... YEY

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey