Skriv-vad-du-vill-tråden

Japp:näsblod Ringde o varna mormor så hon e bered på att jag kommer kolna förre henne:arsele

Ja jag vet inte vad jag ska säga om matchen....verkar som hockey också e en kärringsport.... inte ett enda slagsmål:huvet

Det var bättre förr

Meeeen vad förväntar ni er när ni kollar på lag i allsvenskan.:D :D :D :D

Japp:näsblod Ringde o varna mormor så hon e bered på att jag kommer kolna förre henne:arsele

Ja jag vet inte vad jag ska säga om matchen....verkar som hockey också e en kärringsport.... inte ett enda slagsmål:huvet

Det var bättre förr

Nej de verkade mest tjafsa o åkte ut för det... *asg*
Men några nävar var det ändå... Dock för lite...
Bara hoppas på att Georges Laraque nån gång kommer till oss igen... Hehe... Han har sagt att han skulle kunna tänka sig att komma o spela lite... :D

Meeeen vad förväntar ni er när ni kollar på lag i allsvenskan.:D :D :D :D

Hörru fröken... Var itne helt långt borta att du hade hamnat hos oss med...
Inte vara sån nu...

Last edited:
Nix för vi vann kvalserien och nu leder vi elitserien:yoparty :yoparty

Men just för att ni kom till kvalet vart det inte roligt i slutet... Tom du sa att vi kunde nog knata på match tillsammans o hata varandra sen... Hehe...
Sen blevd et ju inte så men men...
snart kommer vi upp dit o då kan vi gå på match o hata varandra ändå... :tuttar :tungan :yoparty

Men just för att ni kom till kvalet vart det inte roligt i slutet... Tom du sa att vi kunde nog knata på match tillsammans o hata varandra sen... Hehe...
Sen blevd et ju inte så men men...
snart kommer vi upp dit o då kan vi gå på match o hata varandra ändå... :tuttar :tungan :yoparty

Jag sa så för att jag var deprimerad, men nu mpår jag bättre!!

Nä skämt åtsido kul som f*n om AIK kommer upp igen.

Jag sa så för att jag var deprimerad, men nu mpår jag bättre!!

Nä skämt åtsido kul som f*n om AIK kommer upp igen.

Aaah... Du menar såååå... :P

Jepp vore grymt kul... Men just nu tror jag tyvärr att de behöver vilja det själva lite mer...
Men så klart... Just nu går det ju hyfsat... :D

:) Nu är iallafall min hoj ren och fin och tvätten tvättad :)

Och ja sa jag att rutorna var putsade också :rolleyes:

och sen var jag å fuskade lite och gick en promenad :) i solen fiiinnnn höst dag i dag.
(:va enda jag undrar över är hur min feber kommer vara i kväll :näsblod )

Öhöum... Hur nära ska det vara för att vara då?:va

Ja jag måste säga att jag saknar dom.:)

Inga problem... Vi kommer...
Vi är överallt... OSV... El ja... Förutom i elitserien just nu då... *asg*

Vafan... Va det PRO som spelade?:va Tacka vet jag senaste matchen jag såg, då dyngade dom på varandra så att det stog härliga till.:yoparty

Inga problem... Vi kommer...
Vi är överallt... OSV... El ja... Förutom i elitserien just nu då... *asg*

Ja det börjar fan bli dags för det! Det är ju inte ens kul att tracka gnagarna längre.:mad: :mad:

Last edited:
Vafan... Va det PRO som spelade?:va Tacka vet jag senaste matchen jag såg, då dyngade dom på varandra så att det stog härliga till.:yoparty

Ja det börjar fan bli dags för det! Det är ju inte ens kul att tracka gnagarna längre.:mad: :mad:

Haha... Inte ens kul längre??? Nu måste du supit... Alla tycker det är kul att tracka gnagarna... Hehe...
Men å andra sidan så är alla djurgårdsdjävlar o vi är bra på tracka tillbaka... *skratt*
Men det är skönt med fem raka nu så det kanske blir lite roligt att tracka snart igen... :D

Haha... Inte ens kul längre??? Nu måste du supit... Alla tycker det är kul att tracka gnagarna... Hehe...
Men å andra sidan så är alla djurgårdsdjävlar o vi är bra på tracka tillbaka... *skratt*
Men det är skönt med fem raka nu så det kanske blir lite roligt att tracka snart igen... :D

Nä det blir så när man håller på MESTA MÄSTARNA, man vet att DIF är bäst, man behöver inte fortsätta att tracka gnagarna för att dom åkte ur serien för flera år sen...:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT