Skriv-vad-du-vill-tråden

Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....

:tummenupp Va trevligt att du fick lite sällskap ;) när du lekte krig.

Tacos till middag o en JÄTTEGODISPÅSE till fredagsmyset !! ;)

:7peta vart är mitt då ;)

Last edited:
Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....

Snabba killar vettu.... *pfft* ;)

Jaså du fick träffa på "piplärkan" du! Den MÅSTE finnas där för att pipan ska peka rätt vettu. Den liksom norrorienterar det hela, ja som norrgöken, fast artilleristiskt.

Eller var det södergöken? :va

Själv fick jag mig nyss en kaffegök - och snart kommer Niclasgöken och flyger in här.

Kvidevitt.

Hmm... Är du säker på att det inte var en liten flygande spionrobot???
En spionrobot som du släppte ut EFTER att den lagrat all hemlig information som nu säljs till högstbjudande på eBay? :näsblod
Du borde nog ha skjutit honom med kanonen... :rolleyes:

Snabba killar vettu.... *pfft* ;)
//snip//
Själv fick jag mig nyss en kaffegök - och snart kommer Nicklasgöken och flyger in här.

Kvidevitt.

Så, då var'e klart! Nu behöver du bara lite ström oxå... :banana

Du borde nog ha skjutit honom med kanonen... :rolleyes:

Så, då var'e klart! Nu behöver du bara lite ström oxå... :banana

Försökte slänga ut fanstyget direkt men den lille s*tan högg mig i fingret. Insåg då att det här är en liten kaxig f*n så då trivdes vi direkt med varandra :D

Jasså, du har varit ute hos doktorn och lekt Mr Cool antar jag. Det är bra det, min topp ska ju skickas till honom i helgen så det är positivt om han har ett bra arbetsklimat. Bra jobbat Nicklas... :yoparty

Nyss hemkommen efter att ha träffat kompisar och gått på bokmässan i GBG.
Hittade en hel del böcker som jag ville ha och att de var mycket billigare än i vanliga fall är ju inte helt fel :yoparty

Målat tak, spacklat hela köket samt påbörjat tapetsering!!!

De e kul att vara hantverkare!

Samt att lyssna på sportradion att BRYNÄS vann!!

Försökte slänga ut fanstyget direkt men den lille s*tan högg mig i fingret. Insåg då att det här är en liten kaxig f*n så då trivdes vi direkt med varandra :D

Jasså, du har varit ute hos doktorn och lekt Mr Cool antar jag. Det är bra det, min topp ska ju skickas till honom i helgen så det är positivt om han har ett bra arbetsklimat. Bra jobbat Nicklas... :yoparty
Haha, vilken människokännedom den lilla rackaren har! :7peta :lol

Om den gode Doktorn ska kunna njuta av det nya klimatet när han arbetar så måste han flytta in arbetsbänken i hallen eller vardagsrummet och någonting säger mig att det aldrig kommer hända...
:tungan :tuttar :lol
Som tur är så är arbetsklimatet vid arbetsbänken helt okej och slutresultatet av hans arbete är exellent! :tummenupp :yoparty

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing