Skriv-vad-du-vill-tråden

Är det en RS, så ÄR det ju rallybilgener i den lilla. :) Det är faktiskt en ball liten bil, trots att det är en Skoda... :rolleyes:

:D ja de hade inte vare fel men de är de inte standard bil där de inte är nå extra alls :)

Men i stads körning är den redit kul att köra men långa sträckor är lite jobbigare :)

Jobbigt med första förlusten eller Ullis?

Haha! :lol
DEN kulan visste var den tog!

Min telefon fick för sig att den kunde dricka te :( som tur var dog den inte så nu ligger den på tork. Hoppas bara att den startar sen :hållatummarna

Så nu kan du bara säga te i luren, så blir det som du vill vettu! ;)

Opel gevalia, alltid nyrostad.

Mörkrost dessutom.

Lika förvånande varje vecka det blir fredag.............:rolleyes:

Tycker du?
Jag tycker veckorna sprutar iväg! Nästan för fort ibland. :hojraket

Last edited:
Fredag... O jag är ledig... Haha...
*retas med alla som jobbar* ;)

Fast så klart så ska jag måla väggar så... Äh... What ewööööör... *asg*

Fredag... O jag är ledig... Haha...
*retas med alla som jobbar* ;)

Fast så klart så ska jag måla väggar så... Äh... What ewööööör... *asg*

Jag e ju statligt anställd så jag infinner mig bara på jobbet.....

Måla väggar? När du e klar me de kan du släpa dig över till Tants lya och fortsätta måla....:D

Mörkrost dessutom.

Alltid därhemma! Kommer aldrig att äga en Opel, det räckte med att låna min farbrors gröna rekord 77:a. Sen finns det också Opel f(m)anta.

Min telefon fick för sig att den kunde dricka te :( som tur var dog den inte så nu ligger den på tork. Hoppas bara att den startar sen :hållatummarna

Te? Prova att tvätta den i tvättmaskinen istället. Man bör tömma alla fickorna på arbetskläderna(lägenhetrenovering) innan man tvättar dem. Det tog en vecka att torka den och en ultraljudstvätt(på firma) för att få den att fungera, men ren vart den.

Last edited:
Jag e ju statligt anställd så jag infinner mig bara på jobbet.....

Måla väggar? När du e klar me de kan du släpa dig över till Tants lya och fortsätta måla....:D

Hehe... Ska tänka på saken... *skratt*
Har ju tyvärr en del utemöbler att måla om innan oxå... Hmmm. Men kanske det kanske... :D

:D telefoner ska väll inte dricka te heller;)

YES telefonen lever :yoparty

Men jag har kopierat alla telefonnummer till SIM kortet bara för att vara säker.

:tummenupp de är ju en fördel ;)

Hehe... Ska tänka på saken... *skratt*
Har ju tyvärr en del utemöbler att måla om innan oxå... Hmmm. Men kanske det kanske... :D

:7peta var de inte dom möblerna du skulle ha målat under sommaren så de var klart nu ;)

Last edited:
Nu är det fredag och jag vill inte jobba längre, jag vill ha bra väder och åka så mycket hoj det bara går innan vintern sätter igång...

En timme kvar innan man kan gå hem :huvet

Nu är det fredag och jag vill inte jobba längre, jag vill ha bra väder och åka så mycket hoj det bara går innan vintern sätter igång...

En timme kvar innan man kan gå hem :huvet

:7peta va gnäller du för jag börjar om 4 timmar :tungan

Du kan få min halvdana förkylning som inte vill slå ut eller försvinna, så slipper jag detta i natt ;)

Jag tycker veckorna sprutar iväg! Nästan för fort ibland. :hojraket

Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....

Bifogat

• IMG_0137.jpg
    IMG_0137.jpg
    74.5 KB · Visningar: 53
  • IMG_0138.jpg
    IMG_0138.jpg
    75.5 KB · Visningar: 57
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...