Skriv-vad-du-vill-tråden

Kan bli en vacker helg bland målarburkar och annat festligt.

Ingen som har lust att hjälpa liten skadad Tant att renovera?

Last edited:
6000 för en jä---la kåpa....my good kolla ebay nästa gång.
Jomen problemet här var ju att de bara beställde den, sa ingenting förrän hela arbetet var klart. Att bara smälla på utan att fråga känns, för att vara försiktigt lagd, ganska ignorant. Blir att köpa kraschkåpor till vintern, har redan tänkt ut hur jag vill ha lacken. :-)

:huvet Nu börjar jag bli liiiitttteeee less på att plocka bland alla grejor i skrubbar och vrår, ju mer man tittar ju mer hittar man :näsblod

Fast en trevlig stund när man lämnade över ett lass med barbie och sindy saker till två 6 åringar :lol deras mor och jag hade minst lika kul när vi satt och bygde ihop alla sakerna som var med :lol vad man kan hitta i gömda vrår ibland :)

:huvet Nu börjar jag bli liiiitttteeee less på att plocka bland alla grejor i skrubbar och vrår, ju mer man tittar ju mer hittar man :näsblod

Fast en trevlig stund när man lämnade över ett lass med barbie och sindy saker till två 6 åringar :lol deras mor och jag hade minst lika kul när vi satt och bygde ihop alla sakerna som var med :lol vad man kan hitta i gömda vrår ibland :)

Om vrårna är gömda kan man hitta något i dem då? För vrårna är väl svåra att hitta eller?:va
Spinning nästa vecka?

Fy fan för BÖLDER!!! Den modellen som klänger sej fast där bak, fast man trodde att de ramlat av & dött för länge sedan.

I dag talar jag om manliga bölder.....gahhhh!!! :mad:

Fy fan för BÖLDER!!! Den modellen som klänger sej fast där bak, fast man trodde att de ramlat av & dött för länge sedan.

I dag talar jag om manliga bölder.....gahhhh!!! :mad:

Har du provat att säga till honom att försvinna ur ditt liv? Män är enkla varelser...:) Vill du att han ska försvinna: säg det, funkar inte det så är det värre...

Har du provat att säga till honom att försvinna ur ditt liv? Män är enkla varelser...:) Vill du att han ska försvinna: säg det, funkar inte det så är det värre...

Tro mej, jag har prövat & det går inte fram. Men det är som med "Gubben i lådan". Han bara råkar dyka upp överallt & det är aldrig hans fel?? :gnissla

Bomba kanske.....
Vill du ha hjälp?:D

Vill du??? :Bugar

Izah alá DynamitHarry :D

Last edited:
Va fint du kan rimma !

:nicka självklart :)

jag förstår men du hade skrivit att det fanns i gömda vrår om något e gömt, hur hittar man det då?
Det var frågan.....

Blir de nå spinning nästa vecka eller?

:va men om man hittar nå så har de ju vare gömt, rätt enkelt och logiskt för mej iallafall.

Blir de säkert en dag iallafall, typ fredag då jag är ledig...

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...