Izah skrev:Äääää morgonstund har guld i mun!!
Morgonstånd har guld i mun heter det väl iallafall?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Izah skrev:Äääää morgonstund har guld i mun!!
![]()
Nu är Husan gruskonverterad (så gott det går). Pucken har borrat. 6 ggr!!! Ghost har visst hjälpt till och jag har mest bara tittat på.
![]()
Så, nu lämnar jag pojkarna åt deras lekar och åker iväg på gruskurs. Jag ska sikta på ett lite mindre dike den här gången, så jag kanske kommer hem också.![]()
Om jag överlever det här ska jag nog ta och fundera på att sluta köra hoj, jag har troligen förbrukat all min tur efter helgen i så fall.
![]()
Äääää morgonstund har guld i mun!!
![]()
Nä,"guld att ha morgånståndet i mun" heter det väl ?
Näää... Morgonstund har Black Label i munnen.![]()
Kan göra en snabb followup här och meddela att min erfarenhet med DinMCs verkstad var min första och sista. Tur att man läst igenom Konsumenttjänstlagen innan man gick dit för att hämta ut hojen, annars hade man blivit bra mycket fattigare än man tillslut blev. Tur att det finns andra auktoriserade verkstäder här i området!![]()
Izah; läckra stjärtar gör ju inte saken värre!! [/QUOTE skrev:Vissa värdersätter rätt ventilspel,andra rätt bakdel..![]()
Vissa värdersätter rätt ventilspel,andra rätt bakdel..![]()
Kan göra en snabb followup här och meddela att min erfarenhet med DinMCs verkstad var min första och sista. Tur att man läst igenom Konsumenttjänstlagen innan man gick dit för att hämta ut hojen, annars hade man blivit bra mycket fattigare än man tillslut blev. Tur att det finns andra auktoriserade verkstäder här i området!![]()
Helt klart har jag mina prios på rätt ställe!!![]()
Ska göra detsamma nästa gång jag ska kolla tutorna...![]()
![]()
Butt åff kårse!!
Tror nog att de flesta killar gillar när vi tjejer tittar på er somni vore ett stycke kött!!!
Moahahaaaaa![]()
Nä...!
Jorå, du vet bara inte om det än!!
Du har inte blivit rätt tittad på säger Tant då!!
Nu är Husan gruskonverterad (så gott det går). Pucken har borrat. 6 ggr!!! Ghost har visst hjälpt till och jag har mest bara tittat på.
![]()
Så, nu lämnar jag pojkarna åt deras lekar och åker iväg på gruskurs. Jag ska sikta på ett lite mindre dike den här gången, så jag kanske kommer hem också.![]()
Om jag överlever det här ska jag nog ta och fundera på att sluta köra hoj, jag har troligen förbrukat all min tur efter helgen i så fall.
![]()
Okej! Kan vara vissa luckor här, men i det stora hela är detta den kompletta historien som jag har upplevt den. Mina egna noteringar kommer stå i kursivt, så de ska inte uppfattas som något som sagts.Berätta!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |