Skriv-vad-du-vill-tråden

Själv har man ju fortfarande semester..... WOHOOOOOOOO
O sen nästa vecka när jag återgår till jobbet... Då jobbar jag måndag o sen torsdag... HAHA

:va Jo men de vet ju alla redan:tungan

Sov som en klubbad säl (:va om man kan sova så vill säga :lol)
Men rätt utvilad i dag och längtar till måndag då jag har jobbat klar för denna vända :)

Men men nu är de nya bekymmer mitt kylskåp håller inte kylan :huvet hur jäkla bra e de en fredag och nissen som är fastighetsskötare hos hyresvärden ska försöka hitta nån som klarar av att komma i dag. Hur troligt är de då att han kommer :huvet :mad: Får slänga en hel del mat i dag :(

Men men nu är de nya bekymmer mitt kylskåp håller inte kylan :huvet hur jäkla bra e de en fredag och nissen som är fastighetsskötare hos hyresvärden ska försöka hitta nån som klarar av att komma i dag. Hur troligt är de då att han kommer :huvet :mad: Får slänga en hel del mat i dag :(

Men skit, det där måste du FIXA Kakan!!! Du måste ju kunna hålla SPRIIIITEN kall nästa lördag!!! :7peta :fyllisar

Faan vad jag saknar min gamla retta :gråta

Å nu till nåt skoj :)

Om några timmar sitter jag, Loppan, Marlene och förhoppningsvis ett jäkla fint gäng med grabbar i ett garage & kräftar in det. Jävlar va gott de ska med bli med både det ena & det andra :yoparty

Sen när det matnyttigta är förbi, då blir det nog kuddkrig mellan liggunderläggen & madrasserna :hihi

Men vafan, maten kan du hämta på lokala pizzerian, det är värre med spriten! :huvet

:D

:tungan sant man äter inte nyttigt när man jobbar ändå :näsblod
Fast jag har gått ner trotts de :lol

Priten löser sig nästa helg ska du se :)

Faan vad jag saknar min gamla retta :gråta

Å nu till nåt skoj :)

Om några timmar sitter jag, Loppan, Marlene och förhoppningsvis ett jäkla fint gäng med grabbar i ett garage & kräftar in det. Jävlar va gott de ska med bli med både det ena & det andra :yoparty

Sen när det matnyttigta är förbi, då blir det nog kuddkrig mellan liggunderläggen & madrasserna :hihi

:mattias inte äta dill du blir ju så trött av det ;)
Detta gäller fröknarna Marlene och Loppan också :lol

Hälsa gänget från mej å bråkar ni för mycke så grannarna klagar så kommer jag å tar er i örat ;)

Last edited:
Så himla duktig! Tränat o solat!
Nu väntar kalas o kanske promenad i Vaxholm.....

Vilken härlig dag det är !!! :)

:va värst vad alla har kul när jag jobbar då :(

JAG VILL OCKSÅ HA KUL (går kväll på jobbet var INTE kul pga olika tråkiga händelser.)

Å nu till nå kul, mamma ringde nyss de har just införskaffat en ny bil (enda naktdelen var att den var röd :lol)
Den må va röd men va fan de är bara 2 och varför ha en stor dyr bil då??
Denna är ju bensinsnål iallafall och har man minst 3,5 min till närmsta stad så kan de vara bra :)

Bifogat

• f4b54fcb-d678-442e-a718-474260fa2c0d.JPG
    f4b54fcb-d678-442e-a718-474260fa2c0d.JPG
    54.7 KB · Visningar: 32
Å nu till nå kul, mamma ringde nyss de har just införskaffat en ny bil (enda naktdelen var att den var röd :lol)
Den må va röd men va fan de är bara 2 och varför ha en stor dyr bil då??
Denna är ju bensinsnål iallafall och har man minst 3,5 min till närmsta stad så kan de vara bra :)

Är det ett nytt mode att skaffa loppelådor :va

Om man tar hojen och kör en runda och kommer på att man behöver o.b när man är ca 1,5 mil från hemmet så gör INTE impulsköp samtidigt :hihi

Hittade hela serien med Arn för 40:- och köpte den. När jag kommer till kassan så kommer jag på att oj jag har ju hojen och ingen ryggsäck med mig. Så det var bara att köpa en påse och ta böckerna med mig. Fick sen när jag körde hem snabbt växla upp till 6:an och sen klämma böckerna med vä knäet för att inte böckerna skulle blåsa bort. Och ha en hand på tanken så det blev ett utmärkt tillfälle att träna motstyr. Böckerna är så där fint packade i en lång låda så det var ingen risk att de skulle bli förstörda. Skrattade för mig själv nästan hela vägen hem. :D

Spytt hela helgen...dags att försöka gå och äta något nu kanske..sist jag åt var middagen runt 17 i fredags...har bara druckit vatten annars :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti