Skriv-vad-du-vill-tråden

Härligt! Fortsätt så! :tummenupp

:nicka planen är den iallafall :)

Jag lovar att det INTE är trött man blir av dill! :zpy

:lol nu skulle jag ju vara snäller och fin i kanten åt tanterna 3 då :rolleyes: :tungan

Är det ett nytt mode att skaffa loppelådor :va

:D Mamma är ju bara 154 lång (om hon inte krymt mer nu på senare år då) :lol
Räcker med sån liten sak till henne (pappa kommer däremot sitta dubbelvikt :lol) men han är ju inte i bilen så ofta då han jobbar här nere i sthlm :)

Spytt hela helgen...dags att försöka gå och äta något nu kanske..sist jag åt var middagen runt 17 i fredags...har bara druckit vatten annars :(

:) Apelsinjuice är bra också :rolleyes: eller ja de funkar på mej iallafall :lol

Last edited:
Igår totalpajjade magen av alla mediciner, tarmvred e inte så jäkla skoj trots allt.

Tant ligger och kvider på soffan idag, bara det är jobbigt!!

Kräftskiva igår... Trött o seg idag...
Men va fan... Jag överlevde... *asg*
Men sen så spöregnar det typ hela tiden... Jag som tänkte köra hoj... *morrar*

I morgon börjar ramadan.

Muslimernas fastemånad då de ägnar mer tid an annars åt böner, religiös tro, och så fastan förståss.

Å nu till nå kul, mamma ringde nyss de har just införskaffat en ny bil (enda naktdelen var att den var röd :lol)
Den må va röd men va fan de är bara 2 och varför ha en stor dyr bil då??
Denna är ju bensinsnål iallafall och har man minst 3,5 min till närmsta stad så kan de vara bra :)

Åhhh, det var en sån jag tänkte köpa då det blev Micran ist. En peugeot 206 antar jag??

Vem vet, kanske säljer den här & köper Peugeoten iaf. Kan inte riktigt släppa tankarna på den. Trots att den jag suktar efter bara är en 2003 & en 2 liters GTI (behöver inte jag egentligen)

Spytt hela helgen...dags att försöka gå och äta något nu kanske..sist jag åt var middagen runt 17 i fredags...har bara druckit vatten annars :(

Urvispad coca cola är det enda rätta. Prova det & INGET annat.

Experttips....på riktigt!!

Igår totalpajjade magen av alla mediciner, tarmvred e inte så jäkla skoj trots allt.

Tant ligger och kvider på soffan idag, bara det är jobbigt!!

Inte tarmvred fröken, då hade du inte legat i soffan....då hade du legat på sjukan. Trust me.

Last edited:
Åhhh, det var en sån jag tänkte köpa då det blev Micran ist. En peugeot 206 antar jag??

Vem vet, kanske säljer den här & köper Peugeoten iaf. Kan inte riktigt släppa tankarna på den. Trots att den jag suktar efter bara är en 2003 & en 2 liters GTI (behöver inte jag egentligen)

Nej de är en Toyota Aygo :)

:huvet varför måste de VARJE månad (första måndagen) testa nödsignalen :näsblod nu är man helt vaken med en enorm huvudvärk :( dessa sirener får en på fiiiinnntttt humör kan jag lova :rolleyes: :mad:

babyblues.20080902.jpg

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...