Skriv-vad-du-vill-tråden

Fan.. Sen...
Pluggen hann före... *asg*

Nja... Nu tillhör ju inte jag dom småväxta utan det var mer min übergrymma snabbhet jag syftade på.:D

:hihi kanske bäst att läsa på lite om ormar :D

Grön Mamba
Till skillnad från den svarta mamban är den skygg och inte lika aggressiv och den hugger inte ofta när den blir hotad utan drar sig istället undan faran.

:hihi kanske bäst att läsa på lite om ormar :D

Grön Mamba
Till skillnad från den svarta mamban är den skygg och inte lika aggressiv och den hugger inte ofta när den blir hotad utan drar sig istället undan faran.

Tihi fnisss... Jamen svart mamba låter ju inte lika bra när man säger det ju.:fakta :sissy:D

Tihi fnisss... Jamen svart mamba låter ju inte lika bra när man säger det ju.:fakta :sissy:D

th_waiting.gif

Om det inte låter bra så får du hitta en annan orm än en slö grön mamba :tungan :tungan

Finns ju ex kobra ;) :D

th_waiting.gif

Om det inte låter bra så får du hitta en annan orm än en slö grön mamba :tungan :tungan

Finns ju ex kobra ;) :D

:rofl :rofl Ja det är förjävligt... Kan man inte trimma dom små kräken? Kobra låter inte heller lika bra... Dessutom så tänker jag osökt på Kobraborr när någon säger kobra, och det accocierar jag med Ducati.:D :tungan Dang... Nu kommer jag få skit av Ducatisterna på forat:gnissla

Last edited:
MITRA!

Jag vill härmed be dig om ursäkt offentligt för att jag, när du var här uppe för några veckor sen, inte kom fram och hälsade på dig ordentligt! :näsblod

Ber om ursäkt för mig dryghet och undrar när du kommer upp nästa gång, så jag kan åtgärda det och sluta skämmas. :huvet

:D

Inte fan ska man behöva dra på värmen i bilen den 7/8 !

Pissväder.

Inte fan ska man behöva dra på värmen i bilen den 7/8 !

Pissväder.

Medhåll.
Jag har fan aldrig begripit varför det måste regna på dagarna. Det har ju för fan hela nätterna på sig att regna?? Vad är problemet lixom?

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...