Skriv-vad-du-vill-tråden

:D ja de känns så här nu ska jag erkänna :(
Varför kommer allt regn nu *suck*
Ingen annan som behöver lite :lol känns som vi fått nog nu :)

Ärligt så tycker jag att ni kan få MER så att vi slipper skiten nu :tungan vill ju inte ha regnskurar på tvären :( med jämna mellanrum.

Och den som säger att man kan köra hoj i alla väder borde åka ner till skåne och köra i stormen :näsblod :arsele

Ärligt så tycker jag att ni kan få MER så att vi slipper skiten nu :tungan vill ju inte ha regnskurar på tvären :( med jämna mellanrum.

Och den som säger att man kan köra hoj i alla väder borde åka ner till skåne och köra i stormen :näsblod :arsele

:D mmmm jag vet att man kan köra i regn de gjorde jag i natt :) :tungan
Men sen om de kommer på tvären så är de nog mindre kul ;)

:D mmmm jag vet att man kan köra i regn de gjorde jag i natt :) :tungan
Men sen om de kommer på tvären så är de nog mindre kul ;)

Köra i regn är inga problem :tummenupp MEN när det blåser halvstorm samtidigt är det mindre kul :näsblod

Och jag undrar om tokholmare har upplevt en storm eller de tror att när löven rör på sig att det stormar :D Det är när hela trädet gungar som det är storm ;)

Last edited:
Köra i regn är inga problem :tummenupp MEN när det blåser halvstorm samtidigt är det mindre kul :näsblod

Och jag undrar om tokholmare har upplevt en storm eller de tror att när löven för på sig att det stormar :D Det är när hela trädet gungar som det är storm ;)

:va Nog för de blåste i natt men inte så farligt, man vinglade runt lite bara :lol

Rätt skönt med en natt utan allt för mycke blåst och inget regn :)

Rätt skönt med en natt utan allt för mycke blåst och inget regn :)

...och jag har fått rasta mig och donnan idag! :banana Hon skrek av förtjusning när jag tog henne lite hårdare! :D

Vi var säkert uppe i....90!!! :D

...nu äter jag chocklad i sann obantaranda! :kär

...och jag har fått rasta mig och donnan idag! :banana Hon skrek av förtjusning när jag tog henne lite hårdare! :D

Vi var säkert uppe i....90!!! :D

...nu äter jag chocklad i sann obantaranda! :kär

:tummenupp wow i hela 90 nu är jag impad ;)

:lol chocklad är ju gott :) så varför inte äta sånt :)

:hihi Mycket fint och susa runt i vansinneshastigheter! Jag känner mig oUtlAw!! :D

Jag tror aldrig att jag har varit UNDER 90 med slynan. Inte ens vid start. :näsblod
Man bara vrider om nyckeln så är det tvåhunnnra som gäller direkCt! :yoparty

:såjaponken det blir nog en mogen kille av dig med en dag! :hihi

...haha...en bild som dyker upp är att se hojen starta från 0-200 på millisekunden och uppleva hur Dreggel krampaktigt försöker hålla sig kvar. :lol

:tungan

Har precis varit ute och kört ca 3-4 mil på grusvägar för att köra in däcken :)

Dom nya däcken känns bra även om jag inte har gasat så mycket utan tagit det lugnt

:såjaponken det blir nog en mogen kille av dig med en dag! :hihi

...haha...en bild som dyker upp är att se hojen starta från 0-200 på millisekunden och uppleva hur Dreggel krampaktigt försöker hålla sig kvar. :lol

:tungan

Det var lite den bilden/lögnen jag försökte förmedla :D

Jag har precis meckat på nytt kåpstag, ny framkåpa och miniblinkersna fram. Blev kanon! :tummenupp

Idag har jag borrt, skruvat, mätt o fixat på jobbet......barnen var mäkta impade !! ;) (naglarna är hela)

så duktig jag, är jättenöjd för det blev SÅ bra !!

:huvet varför är de föräldrar som inte kan lära sina barn att man är hemma kl 01 på en vardag och inte sitter och leker tuff och bal i tunnelbannan :näsblod
De är ju dessa begåvningar som ska ta hand om en annan när man är i pensions åldern :skrämd :6surkart

Idag har jag borrt, skruvat, mätt o fixat på jobbet......barnen var mäkta impade !! ;) (naglarna är hela)

Sicken jäkla tur för dig fröken... :P
Samtidigt så vet jag ju att jag är bra o naglarna brukar håll grymt bra oavsett vad man gör... :D
*kram*

vad hände med tråden cheyen på maxi?

jag hittar den inte.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back