Skriv-vad-du-vill-tråden

Är man i IT-branschen så är "imorse" vid 09 snåret :D

Det var inte jaaaag :D Lördag var jag nästgårds och kom inte hem förräns igårkväll. Och då åkte jag inte i Aspudden vad jag vet iaf :)
Bor på åsen så jag brukar inte snurra därnere så mycket :tuttar

:D allt är ju relativt när de kommer till tiden ;)

:7peta nog vet jag väll att du bor där uppe, och sen förstår jag varför du inte hälsa då :rolleyes: :tungan

Aahh.. Jobbar du trettontimmars pass så var det ju värre, då har du ju gjort hela veckan på dina tre dagar...:)

Men jag vill ha bra väder idag ju; det är ju ingenting på Rörken på onsdag ju.:gnissla

Det är ju precis så det är... skönt när man på 3 dagar per vecka får heltid... hihi.

A du menar så... Men det är väl inte så mycket regn ute nu??
Skönt med lite moln så det inte blir så satans varmt... :D

Hemma igen efter en grymt rolig men slitsm helg på gotland. Bokningen för nästa år ligger dock rdan inne:D
Nu är jag redo för att köra hoj igen..:yoparty

Fan jobbigt det där...
Inte så att det finns spindelbo i din hjälm så du dödar massa sådana för att få med hjälmen??? ;)

Hehe SÅ sällan får inte slynan luftas :tungan
Jag är fast besluten om att det är bristen på :ligga? :tuttar som gör att det regnar så fort jag försöker ta ut henne. Det är Herrens sätt att säga:
"Men fatta att du ska stanna hemma och göka, ditt jädra avskräde!"

:tummenupp Välkommen hem, nån tur blir de säkert ska du se :)

Jo vi får väl göra upp nån dag, jag och Lady, när jag ställer hojen hemma så hon kan ge sig ut i någotsådera väder :gnissla

Last edited:
Jo vi får väl göra upp nån dag, jag och Lady, när jag ställer hojen hemma så hon kan ge sig ut i någotsådera väder :gnissla
Vore ju snällt..jag är sjukt trtt på att köra i regn nu. Regnat dom 3 sist gångerna jag har tagit fram hojen :huvet
Mitt nya försök får nog vänta tills imorgon så alkoholen hinner gå ur kroppen ordentligt:gnissla

Kolla här nu framåt 17:30-18 snåret så ska ni få se på ett sjuhelvetes ösregn över hela Sthlm-regionen för att tvärt upphöra en halvtimme senare.
Jag ska nämligen hem från jobbet då.

Kolla här nu framåt 17:30-18 snåret så ska ni få se på ett sjuhelvetes ösregn över hela Sthlm-regionen för att tvärt upphöra en halvtimme senare.
Jag ska nämligen hem från jobbet då.

Det verkar som att du kanske får rätt, här i söderort har det börjat åska... :näsblod

Med lite tur så tror jag Vår Herre fick en premature ejaculation och skjöt av hela satsen en halvtimme för tidigt.
Frågan är om han hinner ladda om på en halvtimma? :va

Edit: Jorå nog fan ser jag ytterligare ett stort mörkt moln på ingång. Fan kan klockan bli halv nångång? Jävlarimej vad här ska eldas hemmåt! Slicks på framgummit har jag oxå :mad:
Helvet!

Ska fan börja skriva på mina memoarer: "Dreggels kamp mot Gud."

Last edited:
Jag fick låna Frittes hoj & köra Blade på Rörken. Fy helvete vad kul det var. Jag vill ha sporthoj igen!!!! :yoparty

edit: men min handled värkte satan i helvetet efter 2-3 varv. Jäkla armbrott :mad:

Helvetes jävla SKIT vad tråkigt det är när alla åker hem och man har superfestahumöret Tor-Gerard kvar! Aja... Får väl lära låne-katterna att dansa bugg eller ngt... *hm*

Gott ska med Ont förgås!

Btw: Jag tror Herren vår blev sur igår när han missade mig på hemvägen för idag är det ju fint väder trots att jag tog hojen :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8