Skriv-vad-du-vill-tråden

:va Hur ska Sh klara sig utan Prillan en hel vecka ??
Ja menar inte nå fler roliga trådar på en vecka...hur ska de gå :) :tuttar

:tummenupp Prillan kom ihåg iallafall 2-3 av de fyra P:na :lol

Åååå snart e vi färdigpackade och styr kosan ut i Europa blir borta i minst 12 dagar men förhoppning är att vara tebax i stan till Barkaby 6/8!

Ha det så skoj Prillan!!

:7peta Du, jag ser hela bilden/bredden med min lilla fjuttiga 12"-skärm, så du får nog ta och fixa inställningarna på din dator. :tungan *pöss på nosen lilla söt*

:krama

Våga vägra byta inställningar!! Så här är det inte i de andra trådarna :4skrika Jag kommer aldrig att ge mej!!

:7peta nu gnäller du, så är de ju inte alls :)

De var länge sedan jag pep över nåt. Men nu jäklar :mad:

Japp, å fan va skönt det är ibland :)

Last edited:
Våga vägra byta inställningar!! Så här är det inte i de andra trådarna :4skrika Jag kommer aldrig att ge mej!!

De var länge sedan jag pep över nåt. Men nu jäklar :mad:

Japp, å fan va skönt det är ibland :)

:lol mjo de var länge sen du gnällde, och jag tror de är ens rätt å gnäll mellan varven ;)

Men de kan vara bra att ändra inställningarna på skärmen ibland :tungan

Fan vad surt... Men om inte jag är helt ute och cyklar så ska det väll regna hela helgen:va Och av någon anledning verkar det verkar det som att ska regna på måndag... IGEN... Det måste vara en sammansvärjning mot mig... Kan den som seriestampar spindlar på söndagar SLUTA MED DET!?:mad: :mad: :mad:

Jo iofs då...
Hoppas att det är askasst väder tills min hoj är hel igen... Hihi.

Nu är den i alla fall isärplockad och oljan o filtret bytt (lika bra när man ändå ska skruva och grejer...)
Hjulet lämnas in på tisdag och förhoppningsvis har lagren kommit då så då blir den hel igen på tisdag kväll... Wohooooo... :D
Då blir det sol igen... *skratt*

Alla ni som ska på semester o grejer... Ha det så kul... :D

Last edited:
:huvet Ja då ska en annan jobba igen då, vorre kul om planeringen inte satte såna här scheman igen :näsblod

Så de får gärna vara svalt då de är varmt å jobba :lol fast ac i bilen är aldrig fel :)

:huvet Ja då ska en annan jobba igen då, vorre kul om planeringen inte satte såna här scheman igen :näsblod

Så de får gärna vara svalt då de är varmt å jobba :lol fast ac i bilen är aldrig fel :)

Ska du jobba nu??? Du jobbar väl natt???
Har jag missat nått??? *förvirrad*

Jo iofs då...
Hoppas att det är askasst väder tills min hoj är hel igen... Hihi.

Nu är den i alla fall isärplockad och oljan o filtret bytt (lika bra när man ändå ska skruva och grejer...)
Hjulet lämnas in på tisdag och förhoppningsvis har lagren kommit då så då blir den hel igen på tisdag kväll... Wohooooo... :D
Då blir det sol igen... *skratt*

Alla ni som ska på semester o grejer... Ha det så kul... :D

För min del gör det inget om det inte är solochhettsomihelvetet på måndag, bara det inte regnar.:va

:D Klart jag jobbar natt, men med olika start tider. och slut tider. Vore ju dumt å ha samma start och slut tid varje natt man jobbar :näsblod

Ja men det vore ju bara tråkigt... Hihi

För min del gör det inget om det inte är solochhettsomihelvetet på måndag, bara det inte regnar.:va

Hehe. ok...
Röstar på ickeregn på måndag... :D

Last edited:

Kom vi inte fram till igår att det var jag som planerade ditt schema. Ska jag ha fullt upp ska du ha det :D :D

Snacka om trött som en krockad gnu :näsblod :hihi höll ju på att somna med luren i handen igår, när man hör ett SOVER DU!!! och jag näää men nästan :hihi

Jobbade extra på tivolit i Sjöbo igår och har nu lite pengar att göra av med i morgon på Falsterbo :yoparty
Ska jobba kväll idag oxå ett extra pass men på mitt vanliga jobb.

Hmmm semester vad är de :va

Kom vi inte fram till igår att det var jag som planerade ditt schema. Ska jag ha fullt upp ska du ha det :D :D

Snacka om trött som en krockad gnu :näsblod :hihi höll ju på att somna med luren i handen igår, när man hör ett SOVER DU!!! och jag näää men nästan :hihi

Jobbade extra på tivolit i Sjöbo igår och har nu lite pengar att göra av med i morgon på Falsterbo :yoparty
Ska jobba kväll idag oxå ett extra pass men på mitt vanliga jobb.

Hmmm semester vad är de :va

:rolleyes: jo de var ju de vi kom fram till :tungan tror fröken behöver en kurs i att planera bättre :lol

:D Vad då nästan ;) du somnade ju :)

Semester är sån inte alla får ;)

Kände mig för trött för att ta hojen till jobbet idag och jäklar vilken tur det var. Det har öst ner i Malmö som fan själv, känner mig som en dränkt råtta :näsblod som tur är så är det uppehåll just nu :)

:va Man kan undra om alla har lämnat sthlm, inte mycke jobb att göra i natt. SÅ nu hoppas man på en lugn natt till :)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna