Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah vad var det du hade brutet?

Vad jag vet så har hon landat på armbågen så de ska operera den i morgon. Hon ser nästan pigg ut men de kan vara pga alla droger hon får.
Jag träffa på henne och hennes sambo utan för akuten när jag kom därifrån i dag :) Trotts allt pigg men hon har ont, hoppas för hennes skull att de blir en operation i morgon.

Idag började jag på allvar fundera på om jag är riktigt slug, OM nu någon till äventyrs har kunnat undgå det så har det varit hett som i helvetet idag, och vad gör dåren då (jag själv)? HAN SÄTTER PÅ SIG EN TRÅNG, VARM FORTÅKARPYJAMAS FÖR ATT GÖRA DET ÄNNU VÄRRE!?:3freak Jaja, det gäller att visa vem som bestämmer:1pajas :clown

Idag började jag på allvar fundera på om jag är riktigt slug, OM nu någon till äventyrs har kunnat undgå det så har det varit hett som i helvetet idag, och vad gör dåren då (jag själv)? HAN SÄTTER PÅ SIG EN TRÅNG, VARM FORTÅKARPYJAMAS FÖR ATT GÖRA DET ÄNNU VÄRRE!?:3freak Jaja, det gäller att visa vem som bestämmer:1pajas :clown

Du e inte det enda puckot !!!
Gått ner åtta kilo idag....:rolleyes:

Det är jävligt orättvist :huvet

Sjävl hade man oxå stället på i ca 12 timmar och inte fan gick man ner ett skit för det :(

Men kul hade jag även om jag känner mig lika mör som en välhängd biff :hihi

Ja men sen kom jag hem,hungrig å törstig,så jag gick upp alla kilona igen..:rolleyes:

:huvet Jag gillar inte detta jag måste ju sitta stilla mer säger läkaren för jag överanstränger mej när jag är ute och rör på mej :näsblod ja jo jag får ju ont och somnar som en klubbas säl eller nå sånt varje gång jag kommer hem :) men att sitta hemma när man kommer på att jag borde ha gjort de här och de här och ja de där också :lol hur kan man sitta stilla då?
Och jag gör ju bara ett ärende varje dag :lol då borde man ju klara de eller?!
:rolleyes:

:huvet Jag gillar inte detta jag måste ju sitta stilla mer säger läkaren för jag överanstränger mej när jag är ute och rör på mej :näsblod ja jo jag får ju ont och somnar som en klubbas säl eller nå sånt varje gång jag kommer hem :) men att sitta hemma när man kommer på att jag borde ha gjort de här och de här och ja de där också :lol hur kan man sitta stilla då?
Och jag gör ju bara ett ärende varje dag :lol då borde man ju klara de eller?!
:rolleyes:

du får knycka en permobil av någon inte ont anande stackare så att du kan röra dig utan att gå :hihi

Fan vad jag är seg.
Fanns en viss herre (läs Rask) idag som lurade ut mig i skogen på en promenad på en mil. Fatta inte hur det gick till men mitt ute i skogen var jag. *asg*
Riktigt skön promenad trots ömma fötter var det dock. :D

Fan vad jag är seg.
Fanns en viss herre (läs Rask) idag som lurade ut mig i skogen på en promenad på en mil. Fatta inte hur det gick till men mitt ute i skogen var jag. *asg*

Hehe skall nog lura ut dig igen skall du se :D

Fan vad jag är seg.

Var det: Om damen följer med farbror ut i skogen ska damen få pilsner?:D

Var det: Om damen följer med farbror ut i skogen ska damen få pilsner?:D

Haha. nej faktiskt inte. Det hade iofs kunnat funka det med...
Det var mer
Äh kom igen det är asbra att knata ute i skogen... *asg*

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2