Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Då var det dags att dra sig mot Nynäs för en båttur över till Kalkstens-Hawaii igen.........![]()
ha så kul de kommer vara kanon väder på ön i helgen Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då var det dags att dra sig mot Nynäs för en båttur över till Kalkstens-Hawaii igen.........![]()
ha så kul de kommer vara kanon väder på ön i helgen Izah vad var det du hade brutet?
Jaja, det gäller att visa vem som bestämmer

Idag började jag på allvar fundera på om jag är riktigt slug, OM nu någon till äventyrs har kunnat undgå det så har det varit hett som i helvetet idag, och vad gör dåren då (jag själv)? HAN SÄTTER PÅ SIG EN TRÅNG, VARM FORTÅKARPYJAMAS FÖR ATT GÖRA DET ÄNNU VÄRRE!?Jaja, det gäller att visa vem som bestämmer
![]()
![]()
Du e inte det enda puckot !!!
Gått ner åtta kilo idag....![]()
Du e inte det enda puckot !!!
Gått ner åtta kilo idag....![]()

Det är jävligt orättvist![]()
Sjävl hade man oxå stället på i ca 12 timmar och inte fan gick man ner ett skit för det
Men kul hade jag även om jag känner mig lika mör som en välhängd biff![]()
Ja men sen kom jag hem,hungrig å törstig,så jag gick upp alla kilona igen..![]()
alla har vi våra knep
Jag gillar inte detta jag måste ju sitta stilla mer säger läkaren för jag överanstränger mej när jag är ute och rör på mej
ja jo jag får ju ont och somnar som en klubbas säl eller nå sånt varje gång jag kommer hem
hur kan man sitta stilla då?
då borde man ju klara de eller?! Jag gillar inte detta jag måste ju sitta stilla mer säger läkaren för jag överanstränger mej när jag är ute och rör på mej
ja jo jag får ju ont och somnar som en klubbas säl eller nå sånt varje gång jag kommer hem
men att sitta hemma när man kommer på att jag borde ha gjort de här och de här och ja de där också
hur kan man sitta stilla då?
Och jag gör ju bara ett ärende varje dagdå borde man ju klara de eller?!
![]()

du får knycka en permobil av någon inte ont anande stackare så att du kan röra dig utan att gå![]()
Fan vad jag är seg.
Fanns en viss herre (läs Rask) idag som lurade ut mig i skogen på en promenad på en mil. Fatta inte hur det gick till men mitt ute i skogen var jag. *asg*
Riktigt skön promenad trots ömma fötter var det dock.![]()
Hehe skall nog lura ut dig igen skall du se![]()
Fan vad jag är seg.
Fanns en viss herre (läs Rask) idag som lurade ut mig i skogen på en promenad på en mil. Fatta inte hur det gick till men mitt ute i skogen var jag. *asg*
Riktigt skön promenad trots ömma fötter var det dock.![]()
Var det: Om damen följer med farbror ut i skogen ska damen få pilsner?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |