Skriv-vad-du-vill-tråden

Har inte Kakor änglavakt :va för annars blir dom ju bara smulor :D

Gjorde de ingen UL på knät när du kom in?


:) Jo tydligen har vi de annars hade de kanske vare smulor kvar. :näsblod
Gjorde vanlig rönken (stavas?!) på knä och höft. Men de visar inte om de är ledband som tage stryk.
 
Nä man ser inte ledband m.m på röntgen utan det ser man bara genom UL :)

Men hur blir det nu med Lelle för dig?

Jag tror de blir de när jag får åka dit i veckan, och jag kan lugnt säga att jag hoppas att de blir snart för de gör ont och är jobbigt att inte känna sig säker på knäet när man går.

Lelle ja jag vet inte alls just nu, jag kan inte åka dit på hoj :näsblod de skulle göra för ont, och gå med kryckor och packning mmm inte så lockande. Men de kan finnas en annan lösning på de hela men de får vi se allt hänger på 3 andra individer om de ska gå i lås :)
 
Morfin är jävligt överskattat vid smärta :gnissla

:va Hur menar tant nu?
Själv vill jag minnas att jag mådde bra väldigt bra :lol
I å försig så spydde jag ju lite också efter sista dosen men de var nog bara så att min kropp hade fått för mycke då, men jag kan inte på stå att jag hade allt för ont. :tummenupp
 
Hehe. På nya stället idag.
Verkar riktigt ncie. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top