Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Det vet jag när jag har vare till ortopeden denna vecka.
Är det pga av knät?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag när jag har vare till ortopeden denna vecka.
Huvudsaken at det gick så pass bar som det gjorde!!
jag börjar tro på änglavakt.Är det pga av knät?
de kan vara ett ledband av. Vilket skulle förklara ostabiliteten man känner när man går 
jag börjar tro på änglavakt.
de kan vara ett ledband av. Vilket skulle förklara ostabiliteten man känner när man går
![]()
för annars blir dom ju bara smulor Har inte Kakor änglavaktför annars blir dom ju bara smulor
![]()
Gjorde de ingen UL på knät när du kom in?
Jo tydligen har vi de annars hade de kanske vare smulor kvar.
![]()
Gjorde vanlig rönken (stavas?!) på knä och höft. Men de visar inte om de är ledband som tage stryk.
Nä man ser inte ledband m.m på röntgen utan det ser man bara genom UL
Men hur blir det nu med Lelle för dig?
de skulle göra för ont, och gå med kryckor och packning mmm inte så lockande. Men de kan finnas en annan lösning på de hela men de får vi se allt hänger på 3 andra individer om de ska gå i lås Jo tydligen har vi de annars hade de kanske vare smulor kvar.
![]()
Gjorde vanlig rönken (stavas?!) på knä och höft. Men de visar inte om de är ledband som tage stryk.

Var inte ledsen... Det finns fina proteser![]()
![]()
vad ska jag ha protes till då

vad ska jag ha protes till då
allt är ju mer eller mindre helt på mej
![]()
![]()

Han kanske trodde att ledbanden ersattes av gummiband![]()
Gummiben![]()
och genast tänker jag på gummiboll om nån kommer ihåg den lilla låten :fnissoch genast tänker jag på gummiboll om nån kommer ihåg den lilla låten :fniss
Gummiben![]()

Morfin är jävligt överskattat vid smärta![]()
Hur menar tant nu? 
Morfin är jävligt överskattat vid smärta![]()
Morfin är jävligt överskattat vid smärta![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |