Skriv-vad-du-vill-tråden

Brassat till Karlskoga i fredags och sedan två dagar på åsen och sen brassa hem igen igår på kvällen. Satan vad det tär på kroppen. *asg*
Men du var sååååå duktig! *L* Jag behövde inte piska dig eller bestraffa dig på något anna sätt, även om det gör Kakan besviken. :tungan

Jag glömde förresten att jag skulle tjata på dig om fredag, men senilitet och mycket att göra får väl duga som orsak. Tills Kakan får tag på mig. OM hon får tag på mig. :D

Men du var sååååå duktig! *L* Jag behövde inte piska dig eller bestraffa dig på något anna sätt, även om det gör Kakan besviken. :tungan

Jag glömde förresten att jag skulle tjata på dig om fredag, men senilitet och mycket att göra får väl duga som orsak. Tills Kakan får tag på mig. OM hon får tag på mig. :D

*ler stort*
Tack tack. Jag gjorde mitt bästa. Hehe.
Man ska inte piska mig... Man ska vara snäll o trevlig mot mig... Då kommer man såååååå mycket längre. Hihi.

Hon sa att du skulle påminna mig ja. Hehe. Har redan frågat om jag kan få ledigt så jag åker med er oavsett... De får helt enkelt lösa det på nått sätt. :D
Kul o träffa dig förresten. :yoparty

Jävla K*khelvete!! På något sätt har jag lyckats tappa cutsen under färd så nu ser den helt jäkla krockad ut!!!:huvet :huvet

Får man aldrig vara glad?:kulspruta :machinegu

Säg det, är jättenoga med att kolla att den sitter riktigt fast. En rolig sak är väl att Trind Tant fick springa som en skrämd liten hare mellan bilarna på Nynäsvägen.

:näsblod låter lite farligt

Måste säga att Paul Potts var lika bra irl som på tv även om det märktes att de låtarna han vann med var de han hade tränat mest på.

Last edited:
Säg det, är jättenoga med att kolla att den sitter riktigt fast. En rolig sak är väl att Trind Tant fick springa som en skrämd liten hare mellan bilarna på Nynäsvägen.

Satan i gatan... inte göra sådana saker. Du får binda fast den med spännband för säkerthets skull så du inte behöver zickzacka mellan bilar på nynäsvägen... :näsblod

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka