Skriv-vad-du-vill-tråden

Haha...du anar inte hur mycket sanning det ligger i just det, vad avser vissa människor.
Men sån är ju inte du! :krama

Det klart jag inte är. :) Jag är glad för andra människors skull nrä det går bra och ledsen för deras skull när det går dåligt. Detta tack vare att jag är nöjd med mitt liv. och det jag inte är nöjd med ändrar jag. :D

Dock så har jag råkat ut för sådana och det är aldrig kul.

Tillbaks till mitt gamla arbetsgivare men på en annan tjänst med mer betalt. Ibland lönar det sig att vara tjänstledig!!!!

och kanske inte ens kommer ihåg om man har riktig tur!!

Aha ! Enna minibarstömmerska !

Men bara så du vet så är lokföraren en sånndäring typ som går och målar mustascher på folk när dom sover.
Fotar..........

Sen sätter han upp bilderna i ankomsthallen !

Fyllo.

Aha ! Enna minibarstömmerska !

Men bara så du vet så är lokföraren en sånndäring typ som går och målar mustascher på folk när dom sover.
Fotar..........

Sen sätter han upp bilderna i ankomsthallen !

Fyllo.

Minibar? Finns det inte en riktig bar med VODKA i floder så står den här tanten över i alla fall!!!

:skrämd så du menar att du också är från en annan galax :hihi

Han är inte från nån galax..

Killen e polsk båtflykting, som strandade ensam med sin gummijolle på Utö i början/mitten på 70-talet.. Enda proviant han fått med sig var ett gäng flaskor(tömda såklart) med polsk 96-procentig läkarsprit..
Några filantroper som härbärgerade på ön tog sig an den lilla parveln o gjorde ett försök att uppfostra honom..

Därav att han blitt som han är.. :)

Han är inte från nån galax..

Killen e polsk båtflykting, som strandade ensam med sin gummijolle på Utö i början/mitten på 70-talet.. Enda proviant han fått med sig var ett gäng flaskor(tömda såklart) med polsk 96-procentig läkarsprit..
Några filantroper som härbärgerade på ön tog sig an den lilla parveln o gjorde ett försök att uppfostra honom..

Därav att han blitt som han är.. :)

:hihi en äkta sosse

*tar skydd*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...