Skriv-vad-du-vill-tråden

Mindre än fyra timmar kvar av arbetsdagen.
Och sen är det bara tre arbetsdagar kvar innan jag är ledig i 8 dagar. Wohooooo

Mätt och förnöjd efetr en indisk buffé traskar man tillbaka till det ondskefulla huset på Kungsholmen som även går under benämningen arbete, bara för att finna att chefen är borta resten av dagen och även imorgon.

Gud hör bön även om hon är upptagen ibland!!:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ännu en underbar sida att glädjas över!!

http://www.itspinkuk.com/index.asp

Läste först Pingus kuk så fel det blev.

Gud har telefontid mellan 05.45 och 05.59 det vet alla.

Min gud har en rosa mobbe och hon svarar alltid, fast inte jämt!!

Och med detta svar så lämnas mannen till att undra vad fan hon menade:va

Som vanligt !

Om man har en misstänkt i ett brottmål, den personen har ett riktigt namn samt ett alias, kallar man båda till förhör eller hur gör man? :va

Om man har en misstänkt i ett brottmål, den personen har ett riktigt namn samt ett alias, kallar man båda till förhör eller hur gör man? :va

Fråga Cultress, vampyrtrollet, kexet, hörru hon vet nog.

Jag kan ju kalla båda två till samma tid så går det ju lite fortare, om de inte börjar bråka.... knivigt det där.....

Fråga Cultress, vampyrtrollet, kexet, hörru hon vet nog.

Men jag är ju så laglydig att jag aldrig blivit kallad till nått sådant.
Men det är nog säkrast att kalla båda. :tungan :yoparty :tuttar

Jag kan ju kalla båda två till samma tid så går det ju lite fortare, om de inte börjar bråka.... knivigt det där.....

Smart där!!!!

Last edited:

Fan du är ju smart som en männinska !

Jag ar pa St Barths nu i Karibien. Det ar sjukt blatt vatten och 28 grader varmt. Igar sag jag Steven Segall pa gatan. Det ar najs har. Kika in resedagboken Alias : CalleC

Fan du är ju smart som en männinska !

Kalla inte de där för människor... de är alltigenom onda varelser :hihi

Jag ar pa St Barths nu i Karibien. Det ar sjukt blatt vatten och 28 grader varmt. Igar sag jag Steven Segall pa gatan. Det ar najs har. Kika in resedagboken Alias : CalleC

Osis Cyren...vi ser inte vad du skriver... de har hällt vitt bläck i din dator du har därborta var du nu är... Var du på Grönland? Eller vad sa du?

;)

Last edited:
:D själv så klev man upp 0600 börja tvätta och städa sen sov jag och nu ska här fixas mat :)

Okej jag ska säga att jag börjar jobba i natt så därför sov jag middag :D

:D själv så klev man upp 0600 börja tvätta och städa sen sov jag och nu ska här fixas mat :)

Vi tackar DIG för den infon, och med dina visdomsord ringande i öronen går vi raskt vidare i programmet... tack Kakan, du kan sätta dig nu, och tack för att jag nu VET allt detta! :blah
Jag ska ställa upp i "Vem vill bli miljonär"... känner att just det här är den infon jag saknat för att kunna välja ämnet: Allt om allt! :rofl

Vi tackar DIG för den infon, och med dina visdomsord ringande i öronen går vi raskt vidare i programmet... tack Kakan, du kan sätta dig nu, och tack för att jag nu VET allt detta! :blah
Jag ska ställa upp i "Vem vill bli miljonär"... känner att just det här är den infon jag saknat för att kunna välja ämnet: Allt om allt! :rofl

:( okej jag är tyst...

Vi ställer aldrig till med nått. Haha.
Vi är huuuuuur snäällllllaaaaaa som heeeeeeeelst. Mohahahahaa

:va och varför tror jag inte dej alls nu:va

Last edited:
Vad var det som var så svårt att förstå :va

Det står ju klart och tydligt vad hon menade :D

Det spelar ingen roll vad tjejer säger eller skriver...
Dom menar ändå något annat..
Man ska va nån jälla form av tankeläsare/tydare/synsk/halvpsykolog för att haja, men det är hopplöst o funkar ändå inte..:mad:
Tjejer har säkert nån hemlig kodbok för att överhuvud taget förstå varandra!?:confused:

Fast o andra sidan så är ju kvinnor från Venus o män från Mars...
Så vem hade förväntat sig något annat när de sedan möts på en annan planet...!!???:va
Det kan ju inte bli annat än kulturkrockar, språkförbistringar o missförstånd av det då..:rolleyes:

Det spelar ingen roll vad tjejer säger eller skriver...
Dom menar ändå något annat..
Man ska va nån jälla form av tankeläsare/tydare/synsk/halvpsykolog för att haja, men det är hopplöst o funkar ändå inte..:mad:
Tjejer har säkert nån hemlig kodbok för att överhuvud taget förstå varandra!?:confused:

Fast o andra sidan så är ju kvinnor från Venus o män från Mars...
Så vem hade förväntat sig något annat när de sedan möts på en annan planet...!!???:va
Det kan ju inte bli annat än kulturkrockar, språkförbistringar o missförstånd av det då..:rolleyes:

Nää jag är från Gefle jag, så det så!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...