Izah
Tant Rosa
Jag tycker de ska skita i att åka på kryssning o komma på SH-pub istället...![]()
Det tycker inte jag, åk på TURBUkryzz du och berätta sedan vad denna gick ut på ..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker de ska skita i att åka på kryssning o komma på SH-pub istället...![]()
*åååå fnittar förtjust* Menar du lilla mg *drar i håret* klart man följer med en sådan som du....
Det tycker inte jag, åk på TURBUkryzz du och berätta sedan vad denna gick ut på ..![]()
*plockar ner damens kappa från kroken*... seså nu sätter vi fart, vi ska hinna med mycket idag *stomatol släng dig i väggen*.... Swetto beställ limon nu och se till att chaffisen är nykter denna gång...
*stirrar på kjoltyget* så fin dräkt du har, är det en Gabani???
Aha Prada minsann *va fan e det???* så fin den e... smiter fint åt på rätt ställen... givetvis ligger det ett par DP på kylning i limon.Hmmm näääää det e en Prada *undrar hur lång tid det tar att ta av sig den*
Finns det champagne i bilen?
Aha Prada minsann *va fan e det???* så fin den e... smiter fint åt på rätt ställen... givetvis ligger det ett par DP på kylning i limon.
Limon rullar fram och bakom ratten sitter....
Näe men nu tror jag hormonerna/pengar yr i luften...
Näe, jag vaknade inte nu, jag har fått jobba på morgonen...![]()
*åååå fnittar förtjust* Menar du lilla mg *drar i håret* klart man följer med en sådan som du....
vad går denna TURBUkryssning ut på ?
Aha Prada minsann *va fan e det???* så fin den e... smiter fint åt på rätt ställen... givetvis ligger det ett par DP på kylning i limon.
Limon rullar fram och bakom ratten sitter....
Vampyrtrollet iklädd frack och vegamössa
Meeen stick...ínga fyllon sa jag juDen går ut på att efter div. kurser och seminarier så kommer jag hem med svart bälte i tvångsmatning !
Då får kexen passa sig....*hånler*
He he å var vill herschkapet att jag styyyr denna horkanot![]()
Ahha Prada en schånn har jag.....he he hemma på mitt schåvrumsgålv..hick...ler...
VT ler inbjudande mot oss, heeej kan du ta en runda ner till Guldenheim med oss, vi ska singera ett kontrakt och sen tänkte vi ta lång brunch *brunst*, låter det som en plan...
VT ler inbjudande mot oss, heeej kan du ta en runda ner till Guldenheim med oss, vi ska singera ett kontrakt och sen tänkte vi ta lång brunch *brunst*, låter det som en plan...
Meeen stick...ínga fyllon sa jag ju![]()
Du kommer altså inte ihåg dokumentet du skrev under på firmafesten... bra...
Meeen stick...ínga fyllon sa jag ju![]()
Om han ska köra så följer inte jag med!!
Då kan ni ta buschen dåmm schäljer kupånger i prechbyrån...he he
Då kan ni ta buschen dåmm schäljer kupånger i prechbyrån...he he
VT ger Puck en karatespark på pungen och lyckas otroligt nog träffa rätt, Puck viker sig som en fälkniv.
VT öppnar dörren till den 24 meter lång limon med helikopterplatta och bubbelpool.
Vi glider in och sjunker ner i lädersoffan... ett glas välkylt bubbel kanske *tokstirrar och dreglar*....
Då kan du sticka å brinna tycker jag....... Jefla fyllo.....![]()
Vi räknar inte med att du är vaken över huvudtaget!Näe, jag vaknade inte nu, jag har fått jobba på morgonen...![]()
Vi beställer en ickofyllokörd limo?????
Tror du det blir bättre?![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla