Skriv-vad-du-vill-tråden

*åååå fnittar förtjust* Menar du lilla mg *drar i håret* klart man följer med en sådan som du....

*plockar ner damens kappa från kroken*... seså nu sätter vi fart, vi ska hinna med mycket idag *stomatol släng dig i väggen*.... Swetto beställ limon nu och se till att chaffisen är nykter denna gång...

*stirrar på kjoltyget* så fin dräkt du har, är det en Gabani???

Det tycker inte jag, åk på TURBUkryzz du och berätta sedan vad denna gick ut på ..:D

Aaaaaah. du menar sååå..
Ja det var en bra idé det oxå. :)
Annars skulle vi för alltid bli ovetande om vad denna gick ut på...

*plockar ner damens kappa från kroken*... seså nu sätter vi fart, vi ska hinna med mycket idag *stomatol släng dig i väggen*.... Swetto beställ limon nu och se till att chaffisen är nykter denna gång...

*stirrar på kjoltyget* så fin dräkt du har, är det en Gabani???

Hmmm näääää det e en Prada *undrar hur lång tid det tar att ta av sig den*

Finns det champagne i bilen?

Näe men nu tror jag hormonerna/pengar yr i luften... :hihi

Näe, jag vaknade inte nu, jag har fått jobba på morgonen... :skrämd

Hmmm näääää det e en Prada *undrar hur lång tid det tar att ta av sig den*

Finns det champagne i bilen?
Aha Prada minsann *va fan e det???* så fin den e... smiter fint åt på rätt ställen... givetvis ligger det ett par DP på kylning i limon.

Limon rullar fram och bakom ratten sitter....

Aha Prada minsann *va fan e det???* så fin den e... smiter fint åt på rätt ställen... givetvis ligger det ett par DP på kylning i limon.

...vår rejserförare pucken, asplackat.
"scheeenare, å varst ...hick.. schka herrschkapett"

*åååå fnittar förtjust* Menar du lilla mg *drar i håret* klart man följer med en sådan som du....

vad går denna TURBUkryssning ut på ?

Den går ut på att efter div. kurser och seminarier så kommer jag hem med svart bälte i tvångsmatning !

Då får kexen passa sig....*hånler*

He he å var vill herschkapet att jag styyyr denna horkanot:va

Ahha Prada en schånn har jag.....he he hemma på mitt schåvrumsgålv..hick...ler...

Last edited:
Vampyrtrollet iklädd frack och vegamössa

VT ler inbjudande mot oss, heeej kan du ta en runda ner till Guldenheim med oss, vi ska singera ett kontrakt och sen tänkte vi ta lång brunch *brunst*, låter det som en plan...

Den går ut på att efter div. kurser och seminarier så kommer jag hem med svart bälte i tvångsmatning !

Då får kexen passa sig....*hånler*

He he å var vill herschkapet att jag styyyr denna horkanot:va

Ahha Prada en schånn har jag.....he he hemma på mitt schåvrumsgålv..hick...ler...
Meeen stick...ínga fyllon sa jag ju :mad:

Last edited:
VT ler inbjudande mot oss, heeej kan du ta en runda ner till Guldenheim med oss, vi ska singera ett kontrakt och sen tänkte vi ta lång brunch *brunst*, låter det som en plan...

Hörru, det där inte bara fabulering utan urkundsförfalskning! :mad:
J-a fegis, pucken som kör så bra på fyllan... :hihi

Meeen stick...ínga fyllon sa jag ju :mad:

Då kan ni ta buschen dåmm schäljer kupånger i prechbyrån...he he

Om han ska köra så följer inte jag med!!

VT ger Puck en karatespark på pungen och lyckas otroligt nog träffa rätt, Puck viker sig som en fälkniv.

VT öppnar dörren till den 24 meter lång limon med helikopterplatta och bubbelpool.

Vi glider in och sjunker ner i lädersoffan... ett glas välkylt bubbel kanske *tokstirrar och dreglar*....

VT ger Puck en karatespark på pungen och lyckas otroligt nog träffa rätt, Puck viker sig som en fälkniv.

VT öppnar dörren till den 24 meter lång limon med helikopterplatta och bubbelpool.

Vi glider in och sjunker ner i lädersoffan... ett glas välkylt bubbel kanske *tokstirrar och dreglar*....

*tindrar med ögonen mot champagneglaset*

Då kan du sticka å brinna tycker jag....... Jefla fyllo.....:D

Vi beställer en ickefyllokörd limo?????

Last edited:
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla