Izah
Tant Rosa
Hon kommer va totalt lost !![]()
Knappast, VT blev uppdaterad på ALLT i går.......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hon kommer va totalt lost !![]()
Knappast, VT blev uppdaterad på ALLT i går.......![]()
Va bra då kan vi börja supa på allvar...GAAAAAAMLOOOOOOOO![]()
Ptichsss hörde du kasylen
Schka måntera gps i rökan pån när jag träffar honom.....
Ni kan ju alltid handla denna roliga bok i hjulklapp.
Där kan ni läsa och lära att man behöver inte alltid stå i det fina köket för att producera mat i världsklass!
http://www.fredskockarna.se/
Ser ni vem som e med?
Knappast, VT blev uppdaterad på ALLT i går.......![]()
Jag har minsann bläddrat i den där finfina boken...
ska nog fundera på att inhandla en sådan. Verkade myket intressant det lilla jag läste i den...
Exactamundo...
:skriverupptillbringarepålistanatttamedtilltantpålördag
Vad e en Turbu?Idag e Puck så här glad.Han tänker nämligen på morgondagens resa !
De e ett xtra realeaseparty den3/12 boken säljs till ett bra pris då, vill du ha en så kan jag handla en till dig.....
*gäääääässsppphhhh*.... uhhhh.... men va nu då, helt spik nykter och utvilad, vad e detta???? måste kolla i spegeln....
Neeeejjjjj... inte nu igen....
*gäääääässsppphhhh*.... uhhhh.... men va nu då, helt spik nykter och utvilad, vad e detta???? måste kolla i spegeln....
Neeeejjjjj... inte nu igen....
Japp nu har det hänt igen, brorsan har tagit över min kropp, fast inte den stökige brorsan dårå... jag har en till jue...Har brooooozan varit i farten nu igen????![]()
Skulle inte du inställa dig i rätten idag, du har en del att förklara som målvakt.Utvilad? Ja du slocknade vid lunch igår efter en pava glögg...
Bra, då uppgraderar vi dig till säljare för dagen!Japp nu har det hänt igen, brorsan har tagit över min kropp, fast inte den stökige brorsan dårå... jag har en till jue...
En obehaglig typ som sällan dricker något, han springer på gym1 och hälsokostar sig...
Nu har han besatt mig igen... nyrakad och vältränad med ett leende som får pepsodent att se gult ut...
Detta blir en jobbig dag.
Skulle inte du inställa dig i rätten idag, du har en del att förklara som målvakt.
Ja det vore grymt bra...
Får man den signerad???? :
Bra, då uppgraderar vi dig till säljare för dagen!
Det är fortfarande ghost som är målvakt för det här företaget![]()
Japp nu har det hänt igen, brorsan har tagit över min kropp, fast inte den stökige brorsan dårå... jag har en till jue...
En obehaglig typ som sällan dricker något, han springer på gym1 och hälsokostar sig...
Nu har han besatt mig igen... nyrakad och vältränad med ett leende som får pepsodent att se gult ut...
Detta blir en jobbig dag.
Skulle inte du inställa dig i rätten idag, du har en del att förklara som målvakt.
Om du vill, självklart...
Målvakt å målvakt, tror att Djurgården behöver en ny målvakt....
Vem av er tre blev HangAround egentligen???? *asg*
Om du vill, självklart...
SHADDAPPP!!!!
Inte bråka med vårt älskade Djurgår'n!
Vi har sorg idag, igen
Du får nog alla tre på köpet tyvärr!![]()
*kollar in den där söta blondinen*.... Hello sötnos, kan du se om limon är ledig idag, jag tänkte ut på kundbesök, har du möjlighet att komma loss ett par timmar idag, behöver din hjälp.... *flörtar sliskigt*...Nix, fiiiiina naglar jag har!!!
Nix, fiiiiina naglar jag har!!!
*kollar in den där söta blondinen*.... Hello sötnos, kan du se om limon är ledig idag, jag tänkte ut på kundbesök, har du möjlighet att komma loss ett par timmar idag, behöver din hjälp.... *flörtar sliskigt*...
Idag e Puck så här glad.Han tänker nämligen på morgondagens resa !
vad går denna TURBUkryssning ut på ?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing