Skriv-vad-du-vill-tråden

Sitter ju i finkan... slepp uuuuuut maaaaaa

Åfan, hade missat den lilla detaljen!:D Men du, om jag åker ner med en stadig grogg, fixar du ihop ett rep av lakanen då, så jag kan klättra upp med den åt dej...:va

Känns helrätt just nu att citera en av de STORA spammarna...:rolleyes:

Så var det stiltje igen...:huvet :huvet Vafan har alla gått och skaffat liv?:mad:

Last edited:
Smärtsamt!? En stoppsmäll!? Då vet du inte hur smärtsamt det varit att sitta och vänta på nån att spamma emot!:gnissla

Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Tja, vi har ju inte delat pissränna, så jag syftade på din plats i Spammtoppen...:D

Nu jälar ska här spammas! Det är ganska fantastiskt att vi har producerat nästan 10000 inlägg med pressat kött.:D :D

Last edited:
Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Sitter och glor lite på UFC samtidigt. Fy saaatan vad de slåss! Nyss nitade Chuck Lidell Randy Couture DUKTIGT! Nästan lite läskigt att se...:gnissla

Last edited:
Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet

Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet

Been there, done that! Var på kurs för 2 veckor sen. Ett elände!:D

Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va

Last edited:
Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va

Du menar att du viker ner dig? Nä, jag säger detsamma, den här hänger jag inte med trollet...:huvet

Last edited:
Puckhelvitet somnade... ringer Swettot... Ring, Ring...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
öö vaaaaaaa ... fan ........phuuuuuu....pust..
fan nurå.......Ja Le Pjuk här !!! ha ha ha

:rofl :rofl :rofl Du och jag shooter, du och jag... Ska vi lämna dom rosa städrockarna den här gången, så att Kakan får sova?:hihi :hihi

Jaa, jag tycker nästan det. Fick ju smaka lite på egen medicin där så att säga, med hemska bilder på näthinnan av Yashas skugga över mej inatt...:gnissla :D

ååååååå fan sitter du däääär...........
Schka bara kåppla den här hjullastaren......hihi en vålvå bm.......sossetraktor

BRUMMMMM.......kåmmer nu..........hi rap he...

Bächt du sctäller di mot väggen när vi knackar på....

PTICHHSSSS.....låg bira i åket........grävarfyllo ....fan farligt ju

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...