Skriv-vad-du-vill-tråden

Sitter ju i finkan... slepp uuuuuut maaaaaa

Åfan, hade missat den lilla detaljen!:D Men du, om jag åker ner med en stadig grogg, fixar du ihop ett rep av lakanen då, så jag kan klättra upp med den åt dej...:va

Känns helrätt just nu att citera en av de STORA spammarna...:rolleyes:

Så var det stiltje igen...:huvet :huvet Vafan har alla gått och skaffat liv?:mad:

Last edited:
Smärtsamt!? En stoppsmäll!? Då vet du inte hur smärtsamt det varit att sitta och vänta på nån att spamma emot!:gnissla

Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Tja, vi har ju inte delat pissränna, så jag syftade på din plats i Spammtoppen...:D

Nu jälar ska här spammas! Det är ganska fantastiskt att vi har producerat nästan 10000 inlägg med pressat kött.:D :D

Last edited:
Öhöum... Med tanke på hur mycket jag spammar så... JO!:huvet Det är skitsegt att spamma i vissa lägen...:mad:

Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Sitter och glor lite på UFC samtidigt. Fy saaatan vad de slåss! Nyss nitade Chuck Lidell Randy Couture DUKTIGT! Nästan lite läskigt att se...:gnissla

Last edited:
Jaa, man kommer lixom inte uppåt i listan... Alla är så jäkla flitiga och sen har man sin lilla privata Moderator som pockar på uppmärksamhet åxå...:D

Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet

Ja det är förjävligt...:mad: Ta bara en sån sak som jobb, jag måste ju fan se upptagen ut större delen av dan... Fan fattar dom inte att jag har viktigare saker att göra?:mad: :mad: Den här veckan är jag ju dessutom på kurs, så då blir det ÄNNU jävligare!:huvet

Been there, done that! Var på kurs för 2 veckor sen. Ett elände!:D

Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va

Last edited:
Nää, fan, nu vet jag inte om jag pallar att jaga inlägg mer ikväll...:tungan Verkar som om Gamlot somnat i sin cell och den där lilla vita elakt leende lilla hårbollen lyser åxå med sin frånvaro ikväll...:va

Du menar att du viker ner dig? Nä, jag säger detsamma, den här hänger jag inte med trollet...:huvet

Last edited:
Puckhelvitet somnade... ringer Swettot... Ring, Ring...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
öö vaaaaaaa ... fan ........phuuuuuu....pust..
fan nurå.......Ja Le Pjuk här !!! ha ha ha

:rofl :rofl :rofl Du och jag shooter, du och jag... Ska vi lämna dom rosa städrockarna den här gången, så att Kakan får sova?:hihi :hihi

Jaa, jag tycker nästan det. Fick ju smaka lite på egen medicin där så att säga, med hemska bilder på näthinnan av Yashas skugga över mej inatt...:gnissla :D

ååååååå fan sitter du däääär...........
Schka bara kåppla den här hjullastaren......hihi en vålvå bm.......sossetraktor

BRUMMMMM.......kåmmer nu..........hi rap he...

Bächt du sctäller di mot väggen när vi knackar på....

PTICHHSSSS.....låg bira i åket........grävarfyllo ....fan farligt ju

*/ ?>
Back