Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Närå, men jag spammar vidare lite här på egen hand, det var ju kul det här!:rolleyes:

*Antarattdetärnujagverkligenskabörjaspringa*
Jag har faktiskt ett arbete att sköta... :rolleyes: Det ringer fan puckon hela tiden idag. De kan inte läsa och de förstår inte talat språk, vad gör man?*suck*

Och om det inte ringer så springer våra assistenter, jurister eller it-support här och tjattrar hela tiden.

KAN DE LÅTA MIG JOBBA IFRED NÅGON SEKUND?!? :huvet

Jag har faktiskt ett arbete att sköta... :rolleyes: Det ringer fan puckon hela tiden idag. De kan inte läsa och de förstår inte talat språk, vad gör man?*suck*

Och om det inte ringer så springer våra assistenter, jurister eller it-support här och tjattrar hela tiden.

Din amatör... man låser dörren, kodar ur telefon/mail...*slår upp en grögg* väntar på att klockan ska bli fyra... sen sliter man upp dörren och rusar heeeeeeemmmm... möter man chefen så skriker man uuuundaaaannnn deeeet brinnneeeerrr:mad:

Din amatör... man låser dörren, kodar ur telefon/mail...*slår upp en grögg* väntar på att klockan ska bli fyra... sen sliter man upp dörren och rusar heeeeeeemmmm... möter man chefen så skriker man uuuundaaaannnn :mad:

Fan, det där vill jag uppleva!:D Finns det nån ledig stol bredvid dej...?

It supporten stör aldrig.. dom vill bara hjälpa dig att jobba effektivare...
Och är du stressad så är du mer effektiv... Därav supporten i IT... :hihi

Absolut inte, jag tänker strategisk. Kanske kan jag ta med mig några i fallet!!

Jag anser att revisorer ÄR roten till allt ont!!

Ahaaaaaaa... Du tänkte såååååååå...
Låter ju som en bra plan... :soveryevilsmiley

ExAcKtEmEnTe! Och nu är det slut på det roliga för en stund igen...:mad: Har varit spamförhindrad pga arbete och nu blir det samma visa igen, pga hemresa och matlagning och ompyssling :pannkyss av :sjuk dotter...

Samma här... Ja inte sjuka dottern men spamförhindrad... Folk kommer inte och skriker bara för att deras dator kraschat när dom ska till Danmark imorgon och presentationen och flygbiljetten ligger på den kraschade datorn...
45 min senare hade hon en ny utan att ha tappat nåt... :Per bästast!! :hihi

Ni är bra söta ni, det är tur jag har er. :kiss
Knasbollar. :krama

Leksak? :tuttar

Jajamensan! Vad gör man inte för att förgylla din tillvaro?!

:tuttar är alltid leksaker!!! :D

Yo! Thyg0d! Ser Ni vad hon kallar dej! Hur många Du är Du...eller Ni...:va

Jag är minst 200 pers, vet inte hur det är med dig men jag är övertygad om att den kommentaren var nog riktigad till flertalet här inne... :)

Jag schka suupa er alla under bårdet.......hick

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back