Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tycker namnet litenondsaksomsersockersötutfastnärmanvänderryggentillsåbiterdeneniröva...
passar bättre...
Funkar... eller kort och gott - Yasha! :lol

(edit: Jag har nu lagt till en bild i min profil, som understödjer det "dolda" i din förklaring, måste jag också sova på balkongen nu?)

Last edited:
Ajaj, är inte Lunkan från mina breddgrader, närheten av slingerbulten?

Handen... hur man nu kan bo i en hand???

Ut ur skrubben gubbe!! Ta en skvätt av din kalla glögg och häll i ett skumpaglas, fyll upp med champagne/cava/prosecco/valfritt bubbelvin, men torrt! Vips: en lyxigare glögg :tummenupp

Nån som vet om årets blåbärsglögg är slutsåld?
Ahhh det ska jag prova, eller med gin...grögg

Last edited:
Vilken überservice! :tummenupp
Dags att snoka rätt på nån som bor i Nynäs då:hej

Det behöver du inte göra, gå till systemet och be dom plocka hem
en åt dig... Nackdelen med monopolet är ibland fördelen..
Dom måste hjälpa till som faen för att få behålla det. :D

Handen... hur man nu kan bo i en hand???

Ahhh det ska jag prova, eller med gin...grögg

Frågan är ju också vart Handen varit innan nån flyttade in i den... :D

Grögg?? eeeehhhhh
Grenadine och glögg blandat då eller??

Last edited:
Grögg?? eeeehhhhh
Grenadine och glögg blandat då eller??
Ahhh nu har man varit på tretimmars bjudluch...*raaap* .... en eller annan grögg blev det oxo, gott med återställare såhär dan efter firmafesten... *ser mer självupptagen ut än hemodlad färskpotatis* .... man kanske skulle gå ner och snacka med brudarna på ekonomiavdelningen... dom sa att jag dansade bra...*trallar iväg*...

Ahhh nu har man varit på tretimmars bjudluch...*raaap* .... en eller annan grögg blev det oxo, gott med återställare såhär dan efter firmafesten... *ser mer självupptagen ut än hemodlad färskpotatis* .... man kanske skulle gå ner och snacka med brudarna på ekonomiavdelningen... dom sa att jag dansade bra...*trallar iväg*...

Bäst att låsa dörren och ringa Baltica inkasso, för lite indrivning på vår anställde....

:huvet :4skrika :dummer :finger :kulspruta :6surkart :galen :pangihuve :sissy :fatta!

(jag önskar mig en smiley som sliter sitt hår, samtidigt som den hoppar, skriker och spottar)

:huvet :4skrika :dummer :finger :kulspruta :6surkart :galen :pangihuve :sissy :fatta!

(jag önskar mig en smiley som sliter sitt hår, samtidigt som den hoppar, skriker och spottar)

Meeen asså du bruden, ta å tagga ner lite nu! Fattarunte att de e inte nyttit å va sådär föbannad....

*Nuharjagbörjatspringautavbarasaaatan!*

Meeen asså du bruden, ta å tagga ner lite nu! Fattarunte att de e inte nyttit å va sådär föbannad....

*Nuharjagslutatspringaochbörjatgåtillbaka*

Youho! Wakey, wakey! Haru gått å dött eller! Jalla på nu å berätta va som e på G!:D

Last edited:

*Nuharjagslutatspringaochbörjatgåtillbaka*

Youho! Wakey, wakey! Haru gått å dött eller! Jalla på nu å berätta va som e på G!:D

Närå, men jag spammar vidare lite här på egen hand, det var ju kul det här!:rolleyes:

*Antarattdetärnujagverkligenskabörjaspringa*

Ahhhh du fick oxo lön idag... 25:e e en fin dag om man är knös...*luktar sprit och letar efter nåt*....

Är man liten, luddig, vit och elak så får man ingen julbounus... *hick*...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back