Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Med tanke på att han måste se upptagen ut och inte kan spamma lika mycket som jag så kan det finnas chans att jag kommer förbi honom igen.
Det är itne många inlägg som skiljer.
Plus att jag ser upptgaen ut medans jag spammar så jag kan spamma konstant. Bara nån spamma mot mig. Monolog var inte bra konstaterade vi fredags.. :D

DET ÄR FUSKIGT!!!!111:6surkart :6surkart :6surkart :5sure :krama

;)

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd Jag känner igen den där avdrags-summan! :gnissla NOT!:D

Det är bra tjejen! Katjing! Rätt in på kontot för de statligas löneutveckling!:D

Nja, men saken är faktiskt den att om ALLA betalde den skatt som man skall så skulle löneskatten ligga på ca 25% och det är en summa som jag anser är ok att betala!!

Åkej jag skriver väldigt sakta nu så att du hinner förstå vad du läser.

En dusch-tång använder man för att avlägsna slaggprodukter som sätter sig i munstycket, tången är finlemmad som en kolibri och vanligtvis lite rostig då den ofta är utsatt för fuckt.

Jag begrep iaf inte om det var hög-"fart"... eller lilla finstrålemunstycket ;)

Nja, men saken är faktiskt den att om ALLA betalde den skatt som man skall så skulle löneskatten ligga på ca 25% och det är en summa som jag anser är ok att betala!!

Perfekt! Kan du ta hand om min deklaration sen då, när den dimper in? Snääääälla!:)

Last edited:

Knugen som parasiterar på oss andra med sitt apanage borde sköntaxeras, varför ska han ha det bättre än oss andra stackare.

Avskaffa monarkin och inför rösträtt åt gipsskruvarna.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8