Skriv-vad-du-vill-tråden

Säg inte blatte, nu känner jag mig kränkt!!!
Jag vill benämnas 1a generationens invandrare eller etnisk minoritet boende i Sverige!!:tummenupp

Men nu blir jag ledsen ju...
Vi kom ju överens om att vi var blattar??
Vem ska jag nu vara blatte med???

*gråter krockotårar*

Äsh då. Inte förstora upp deras lidande nu.
De kommer över det.. :D

Livet är hårt o orättvist. :P

Ett under att de kan använda en dator skulle jag vilja säga dårå. :D
O eftersom jag är blatte kan jag skriva ord som dårå osv. :D
Några av mina närmaste gipsskruvar går numera i terapi, dom onda träskruvarna bryr sig inte om hur omvärlden ser på dom, dom drar sig i i virket utan pardon.

Tänk på att gipsskruvar oxo har känslor, gör slag i saken redan idag och gå till närmsta järnhandel, beställ med stolt röst en stor kartong med gipsskruvar, du kommer att må så mycket bättre efteråt.

Öppna kartongen och släpp gipsskruvarna fria, dom har varit isolerade i kartong för länge nu.

Vaddårå!? Fånte ja som inte ere, (detdärordetmanskaanvändamedförsiktighetommanjobbarmeddetjaggör) skriva sårå?:tungan

Haha. Det får man nog absolut.
Dock så kan ursvenskar (som inte har några andra gener än svensk) bli lite upprörda över det ibland. :)
Däremot så kan man använda sig av lite smileys så kan man skriva vad som helst och komma undan med det... :D
Typ.

Några av mina närmaste gipsskruvar går numera i terapi, dom onda träskruvarna bryr sig inte om hur omvärlden ser på dom, dom drar sig i i virket utan pardon.

Tänk på att gipsskruvar oxo har känslor, gör slag i saken redan idag och gå till närmsta järnhandel, beställ med stolt röst en stor kartong med gipsskruvar, du kommer att må så mycket bättre efteråt.

Öppna kartongen och släpp gipsskruvarna fria, dom har varit isolerade i kartong för länge nu.

Är det det som kallas kvotering?? Att man handlar något man inte behöver? :D

Last edited:

Du är ju inte klok på en fläck! :D

Svara nu gubbtjyv på vad du ska ha en Dusch-Tång till, medan vi sjunger om..*host* för dig!

Haha. Det får man nog absolut.
Dock så kan ursvenskar (som inte har några andra gener än svensk) bli lite upprörda över det ibland. :)
Däremot så kan man använda sig av lite smileys så kan man skriva vad som helst och komma undan med det... :D
Typ.

Phu! Skönt! :tungan Fö ja dårå, villjunte att nåra ska lacka ur påre man skriver lixom. Blatte eller inte, e väl same shit but diffrent ba´? Gen hit eller gen dit, så petig får man inte va, då förtjänar man ju nästan censuren!

Phu! Skönt! :tungan Fö ja dårå, villjunte att nåra ska lacka ur påre man skriver lixom. Blatte eller inte, e väl same shit but diffrent ba´? Gen hit eller gen dit, så petig får man inte va, då förtjänar man ju nästan censuren!

Roligt att du sa det, de verkar ju vara de petiga som vill ha censuren.........
Läsa mellan rader funkar inte här va?:va

Jäkla människor.
Hur ska jag kunna spamma mig förbi Pluggen om det inte finns nån att spamma med??

O det gäller ju att det är nån annan än Pluggenhimself som spammar mot mig.. *asg*

Hehehehe... I'm back!:cdevil :cdevil :cdevil Har du saknat mig? Om du lyckas ta dig förbi igen så får jag nog erkänna mig besegrad...:gnissla :huvet

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...