Skriv-vad-du-vill-tråden

Det kan vara gott, ABSOLUT !!!
Men vissa som MÅSTE ha det till ALLT.....lite för mkt för mig....även om de tar lite...:)......e du med ?! :)

Ibland blir det nästan pinsamt, kan hålla med... OM man e på en schysst restaurang och ska käka typ kött och pommes och så sägen nån till personalen att baxa in en flaska tomatketchup!:gnissla Hade kocken stått bredvid men kniven då vettu...:D

Ibland blir det nästan pinsamt, kan hålla med... OM man e på en schysst restaurang och ska käka typ kött och pommes och så sägen nån till personalen att baxa in en flaska tomatketchup!:gnissla Hade kocken stått bredvid men kniven då vettu...:D

Har vart med om liknande, fast HEMMA en gång då vi bjöd en vän på mat.......jag trodde han skoja........kött, pommes, bea, vitlökssmör.......o KETCHUP.....................

Eller på JULBORDET........fyyy bubblan.......

Har vart med om liknande, fast HEMMA en gång då vi bjöd en vän på mat.......jag trodde han skoja........kött, pommes, bea, vitlökssmör.......o KETCHUP.....................

Eller på JULBORDET........fyyy bubblan.......

Huga, det borde ju vara straffbart...:mad:

Här jagar man Vampis som en galning och så slutar det med att man går om Pucken.:D :D

Men vaffan, håller du på och städar en fredagkväll!:va

Då kan han behöva det här

rosa-collage.jpg

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h