Skriv-vad-du-vill-tråden

Det kan vara gott, ABSOLUT !!!
Men vissa som MÅSTE ha det till ALLT.....lite för mkt för mig....även om de tar lite...:)......e du med ?! :)

Ibland blir det nästan pinsamt, kan hålla med... OM man e på en schysst restaurang och ska käka typ kött och pommes och så sägen nån till personalen att baxa in en flaska tomatketchup!:gnissla Hade kocken stått bredvid men kniven då vettu...:D

Ibland blir det nästan pinsamt, kan hålla med... OM man e på en schysst restaurang och ska käka typ kött och pommes och så sägen nån till personalen att baxa in en flaska tomatketchup!:gnissla Hade kocken stått bredvid men kniven då vettu...:D

Har vart med om liknande, fast HEMMA en gång då vi bjöd en vän på mat.......jag trodde han skoja........kött, pommes, bea, vitlökssmör.......o KETCHUP.....................

Eller på JULBORDET........fyyy bubblan.......

Har vart med om liknande, fast HEMMA en gång då vi bjöd en vän på mat.......jag trodde han skoja........kött, pommes, bea, vitlökssmör.......o KETCHUP.....................

Eller på JULBORDET........fyyy bubblan.......

Huga, det borde ju vara straffbart...:mad:

Här jagar man Vampis som en galning och så slutar det med att man går om Pucken.:D :D

Men vaffan, håller du på och städar en fredagkväll!:va

Då kan han behöva det här

rosa-collage.jpg

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...