Skriv-vad-du-vill-tråden

Kör in bilen i garaget så slipper du detta problem......

Hörru... HAr du sett min minibuss till bil???? Har du sett mitt garage????
Det står två hojar o en bar i garaget... Inte ens din bil skulle få plats i garaget just nu... :D

Hörru... HAr du sett min minibuss till bil???? Har du sett mitt garage????
Det står två hojar o en bar i garaget... Inte ens din bil skulle få plats i garaget just nu... :D

Större garage? Får se vad går in i Ts garage? Just nu tre hojjar samt två bilar och en gräsklippare samt vinterdäck hmmmmm ja han har ett väldigt rymligt garage i alla fall.

Bygg ut!!

Större garage? Får se vad går in i Ts garage? Just nu tre hojjar samt två bilar och en gräsklippare samt vinterdäck hmmmmm ja han har ett väldigt rymligt garage i alla fall.

Bygg ut!!

Jap jap jap... Var glad att du aldrig fick se garaget i förra huset... Där fick knappt min hoj plats... *skratt*
Det räcker med motor- och kupévärmare egentligen... Måste inte ha bilen i garaget..
Dock ska jag komma ihåg att trycka i sladden på kvällen oxå... *Asg*

Jap jap jap... Var glad att du aldrig fick se garaget i förra huset... Där fick knappt min hoj plats... *skratt*
Det räcker med motor- och kupévärmare egentligen... Måste inte ha bilen i garaget..
Dock ska jag komma ihåg att trycka i sladden på kvällen oxå... *Asg*

Sladd i underlättar lixom......

Sladd i underlättar lixom......

Det gör ju det va... Sen sak mn dock inte glömma att dra ur den igen på morgonen... Hehe... dyrt att fixa trasig kontakt eftersom sladden släpade efter bilen... :p

:yoparty Tunnelbana rockar man slipper tänka på motorvärmare, och is skrapor :tungan Enda nakt delen är väll allt folk som är i vägen och pratar högt :lol

:yoparty Tunnelbana rockar man slipper tänka på motorvärmare, och is skrapor :tungan Enda nakt delen är väll allt folk som är i vägen och pratar högt :lol

Oh no... Absolut inte... Vägrar... Plus att det går inte att ta sig till mitt jobb kommunalt till den tid som jag måste vara på jobbet... Jag åker inte hemifrån 7 timmar innan jag börjar... PuNcKt!!!!!!!

Oh no... Absolut inte... Vägrar... Plus att det går inte att ta sig till mitt jobb kommunalt till den tid som jag måste vara på jobbet... Jag åker inte hemifrån 7 timmar innan jag börjar... PuNcKt!!!!!!!

:) De är bara å inse att du jobbar på fel ställe med andra ord ;)

Stockholmare generellt har svårt med tunnelbanor annat kommunalt medel. Jag vill råda er att flytta ut i landet till ett litet samhälle där bussarna går med tur varannan timme...sen tror till å med jag att ni kan uppskatta de kommunala medlen i sthlm.

:va Jag fattar inte vad de är för fel på tunnelbana osv, visst de kan ta dubbla tiden mot bli men de är fan så mycke billigare än en bil :)

Det som e fel med tbana samt pendeltåg är att de inte alltid går som det skall, ta tes imorse, när någon livstrött individ beslutar sig för att hoppa framför tåget.

Eller lövhalka, snö samt allt annat den spårbundna trafiken kan råka ut för.

När jag har flyttat kommer jag att ta bussen till jobbet. Lugn å ro samt att jag kan lyssna på mina ljudböcker!!

Det som e fel med tbana samt pendeltåg är att de inte alltid går som det skall, ta tes imorse, när någon livstrött individ beslutar sig för att hoppa framför tåget.

Eller lövhalka, snö samt allt annat den spårbundna trafiken kan råka ut för.

När jag har flyttat kommer jag att ta bussen till jobbet. Lugn å ro samt att jag kan lyssna på mina ljudböcker!!

:va Jag har bara upplevt att de är lövhalka men annars är jag väll tursam eller nå sånt då jag inte har vare med om större förseningar eller liknande på alla de år jag har åkt tunnelbana. Pendel mjo jag vet att den kan strula en del.

Äntligen är dom här o fixar bubbeln.:banana O fasiken vad kul det är o se andra jobba:hihi När man själv sitter framför datorn.....

:) De är bara å inse att du jobbar på fel ställe med andra ord ;)

Stockholmare generellt har svårt med tunnelbanor annat kommunalt medel. Jag vill råda er att flytta ut i landet till ett litet samhälle där bussarna går med tur varannan timme...sen tror till å med jag att ni kan uppskatta de kommunala medlen i sthlm.

:va Jag fattar inte vad de är för fel på tunnelbana osv, visst de kan ta dubbla tiden mot bli men de är fan så mycke billigare än en bil :)

Kan säga så här mycket... De flesta i Norrland har oxå tillgång till bil just för att det itne finns tillräckligt bra kommunikationer...

Det blir inte mycket billigare för mig med busskort än bil... Så den anledningen går inte att använda... Särskilt inte när jag måste åka hemifrån SJU TIMMAR INNAN jag börjar för att komma till jobbet kommunalt...
Jag trivs med mitt jobb och anser itne alls att jag jobbar på fel ställe...
PLus... Jag är blatte inte stockholmare... *asg*

:va Jag har bara upplevt att de är lövhalka men annars är jag väll tursam eller nå sånt då jag inte har vare med om större förseningar eller liknande på alla de år jag har åkt tunnelbana. Pendel mjo jag vet att den kan strula en del.

Verkar som du inte åker tillräckligt mycket tunnelbana...
El egentligen beror detta nog på att du inte åker vid rusningstrafik...
Har åkt kommunalt massa år i Sthlm... Vid rusningstrafik är det ofta nå jäkla problem... lövhalka... snö på spåren... minusgrader ute så föraren fryser inne i hytten osv...

*hatar lokaltrafik*

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma