Skriv-vad-du-vill-tråden

Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina

Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina

Välkommen! :hej

Håll utkik efter körtrådar sen, eller starta en egen! :)
Folk bor lite varstans här, bli inte förvånad över beteendet hos vissa....du är ju tjej! ;)

Hoppas du kommer trivas här o på din hoj! ;)

Har ju faktiskt egen hoj :) hur ser vädret å jobbet ut i veckan? Rulla lite å kaffe på det? Svart kaffe å inga jävla krusiduller m kaffet. Latte å sånt.... M soyamjölk odlad i nåt månsken så den e biodynamisk. Skjut mig :)

Har ju faktiskt egen hoj :) hur ser vädret å jobbet ut i veckan? Rulla lite å kaffe på det? Svart kaffe å inga jävla krusiduller m kaffet. Latte å sånt.... M soyamjölk odlad i nåt månsken så den e biodynamisk. Skjut mig :)

Det är ju mycket sexigare iof att du kör egen hoj, det gillar jag :kär jobbet ser ut som jobb tisdag-fredag, vädret ser lite sisådär ut, dock ska jag lämna in min hoj på verkstad imorgon så den kommer va borta typ 2 veckor :( kommer ju bli psykiskt sjuk av att hojen är borta :( kan inte du ta hand om mig <3

Det finns, som Prillan nämnde, en massa körtrådar bara vädret tillåter åkning i någon större utsträckning.

Det finns (fanns?) till och med speciella tjejåkningsgrupper.

Som du redan märkt är det inte jättesvårt att få kontakt med folk här om man är tjej, så det ordnar sig nog!

Det är ju mycket sexigare iof att du kör egen hoj, det gillar jag :kär jobbet ser ut som jobb tisdag-fredag, vädret ser lite sisådär ut, dock ska jag lämna in min hoj på verkstad imorgon så den kommer va borta typ 2 veckor :( kommer ju bli psykiskt sjuk av att hojen är borta :( kan inte du ta hand om mig <3

Låna en hoj på jobbet! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...