Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooood mooooorning... :D

:kaffejajamen
:knarkasigliteförondahandenjajamen :gnissla:död
:merakaffe

Skitmorgon, fick skrapa rutorna på bilen. Hojarna stod och grät i garaget.

Nu kan det bara bli värre...

min moppe står i garaget... på vägen hem idag i survolvon visade tempraturen på 10 grader å jag tänkte nä nu jävlar ska det på med skinnet å ut å smiska slynan lite......MEN backen uppför garaget är en 4m lång och 2 dm tjock iskaka så finns inte en sportmössa att jag får upp den ens :mad:

pissvinter ......

min moppe står i garaget... på vägen hem idag i survolvon visade tempraturen på 10 grader å jag tänkte nä nu jävlar ska det på med skinnet å ut å smiska slynan lite......MEN backen uppför garaget är en 4m lång och 2 dm tjock iskaka så finns inte en sportmössa att jag får upp den ens :mad:

pissvinter ......

Häll en påse salt på! ;)

pissvinter ......

Hmmmm får du inte upp den :va låter allvarligt:glömdet

Good morning :krama på er alla.
Lunchade på bryggkanten igår. :D helt underbart. :yoparty
Hoppas hoppas hoppas det blr varmt i dag med.:Bugar

Näe, men såg en bunt ute idag när jag var i stan.

Själv har jag åkt e det massa snöskoter istället. Föret är fantastiskt och kommer, om april prognoserna stämmer, att hålla minst en månad till!

Snöskoter is the shit när det är snö ute. Men inte åker du här!?? Lite för tunt täcke för det va?? Eller.?

Inte ok att gå upp halv 6!! :död

Hmm...törs jag säga att då var jag redan i skidspåret.!! :3freak Usch. Det låter lite stört.

MEN. Det ÄR sista rycket. Gör en smältanalys varje morgon och det ser ut att funka imorgon med.

Nu har jag dock lyckas köra sönder mitt andra par pjäxor denna säsongen. Vette fan hur jag bär mig åt.!? :va Men det går att använda dom, det lilla som är kvar.

Gomorron!

Nu är våren officiellt här för idag ska jag hämta ut min skrothög från vinterförvaring! :D
Om ni nu råkar uppleva minusgrader och snö så är det bara en illusion...:yoparty

Snöskoter is the shit när det är snö ute. Men inte åker du här!?? Lite för tunt täcke för det va?? Eller.?

Näe. Åker "hemma" i Vemdalen. Fast ute på Ljusterö, där kusinen bor, går det nog fortfarande att åka. Det var iaf mycket snö kvar där för en par helger sedan.

Men om du vill åka mer skidor så kan du åka uppåt. Det är säkert en månads åkning kvar!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti