Skriv-vad-du-vill-tråden

jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axeln :död typiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.

jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axeln :död typiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.

Hehe, weak. ;) Är väl så att kroppen är grym på att anpassa sig till en viss typ av rörelse, så även om du har vältränade axlar osv så får du ont/träningsvärk av den enkla anledningen att du bytt rörelsemönster. :fakta

Hehe, weak. ;) Är väl så att kroppen är grym på att anpassa sig till en viss typ av rörelse, så även om du har vältränade axlar osv så får du ont/träningsvärk av den enkla anledningen att du bytt rörelsemönster. :fakta

mjaaa fast jag lirar ju badminton ett par gånger i månaden åtminstone :( skyller på att jag inte stretchade efter de tunga axelpasset dagen innan / ingen uppvärmning på badmintonen. :dummer

Jag undrar hur dom hade tänkt sig att bedriva utbildning när ingenting fungerar?:va

FCK!!! Inge bra med ond axel, Tant vet...
Men imorgon ska jag träffa min nye PT..... hoppas han inte jagar livet ur mig :skrämd

FCK!!! Inge bra med ond axel, Tant vet...
Men imorgon ska jag träffa min nye PT..... hoppas han inte jagar livet ur mig :skrämd

Jupp det suuuuger, men jag var skadad förut i vänster axeln (höger nu) så jag vet vad som skall göras få att få skiten bättre. (känns bättre idag).
Kul med ny PT, får man fråga hur mycket du pröjsar? Dom är ju inte helt gratis dom små liven. Klart som fan han kmr jaga livet ur dig, det är hans jobb! Bekvämt och träning hör inte ihop :hihi

Jag undrar hur dom hade tänkt sig att bedriva utbildning när ingenting fungerar?:va

Haha jag sa ju att det administrativa var "lite" segt. Blir nog bättre med tiden, har ju en ny ansvarig för...minns inte ordet på det..detta år. Förra killen fick kicken från den tjänsten, han var helt jävla värdelös; Anders Stenlund, passa dig för honom.
Nya killen har en hel del å stå i, mycket att fixa till efter allt kaos :näsblod

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing