Skriv-vad-du-vill-tråden

Svinar mig igenom köerna som vanligt och uppmärksammar en hojbroder lite längre fram.

Vänta nu, han har väldigt mycket reflexer... åhejbromsahårtdetärenpolis :gnissla

Nåja, tog mig halvvägs iaf. :rolleyes:

Saknar SM körstilen..vill ha SM nuuu :( Varför finns det ingen på marknaden som vill byta mot sportis :huvet FML

Snart dags att hala fram den....

2012_YM_NytroMTX_01.jpg

ångrar att det inte blidde moppen till jobbet i morse .... sjuuuukt tråkig å långsam eftermiddag , hadde jag haft den här hadde man kunnat putsa lite å geggat in kedjan eller nått :)

(tvätta surVolvon e inte liiika spännande :rolleyes: )

vädret verkar lovande i morrn iaf ... blir nog hoj ovavsett kylan på morgonen å sen en 20 mila hemresa från jobbet :banana

ajajajajjjjj AJ ... fan fick inflammation i hälsenan för 1-2v sedan efter jag kommit på att "ut å knalla nån timme per kväll e ju bra" ....
prövade idag igen ,lååångsam gubbtakt å tänkte bara gå 3-4 km ..... förbannade foten värker värre än nånsin :mad: .... fast jag har inlägg å skit

nä onyttigt med motion , folkbärs i soffan så får man iaf inte ont av :tummenupp

ajajajajjjjj AJ ... fan fick inflammation i hälsenan för 1-2v sedan efter jag kommit på att "ut å knalla nån timme per kväll e ju bra" ....
prövade idag igen ,lååångsam gubbtakt å tänkte bara gå 3-4 km ..... förbannade foten värker värre än nånsin :mad: .... fast jag har inlägg å skit

nä onyttigt med motion , folkbärs i soffan så får man iaf inte ont av :tummenupp

Ta dig förbi en Löplabbet-butik och traska på deras band och be dom kolla. Du kanske pronerar alt. supinerar, då behövs det oftast mer än vanliga inlägg. :tummenupp

ser lite mörkt ut på himmelen , men blir nog middag på Rosenhill ikväll endå :hej

(ska kolla upp dedär med löplabbet :tummenupp )

Andra dagen jag med nöd och näppe lyckas undvika ett otrevligt samtal med konstaplarna... :rolleyes:

Undrar om det blir tredje gången gilt?:3freak

On another topic: Fan vad jag är less på den svenska tycka-synd-om-förövaren-mentaliteten - jag KRÄKS!

If you can't do the time, don't do the crime! :mad:

På fredag kommer alla ubåtsägare att få sitt lystmäte. Länspumpar kommer att sälja som smör i Småland. 35 mm regn på ett dygn kommer dock att göra MC- vädret mindre trevligt.

Gooooooooooood moooooooorning...

:måstehakaffenuuuu
:trött :tröttare :Trollet

:kaffetpåGjajamen
:wohooooooooooooo

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...