Skriv-vad-du-vill-tråden

Här skiner solen också. Varmaste dagen på hela veckan. 40 grader och inte ett moln. :tummenupp
:tummenupp

Det blöööder ur mina ögon när jag ser ktm 690 SMR :huvet hur kan dom skapa något så äckligt fult? :huvet tänkte designern på en fet anka eller vad?! :dummer århundradets fulaste hoj.:död

Gooooooooooood moooooooooooooorning...

:Trollharvaritvakenjättelänge :tungan :rolleyes:
:Trolldrickerkaffe

Nej fyfan... Glömmer arbetsdojorna gör man också. Kila runt i ett par fuktiga hojstövlar med kortbrallor är ju perfekt en måndag.

Nej fyfan... Glömmer arbetsdojorna gör man också. Kila runt i ett par fuktiga hojstövlar med kortbrallor är ju perfekt en måndag.

Äh du får helt enkelt gå runt och hävda att det är snyyyyygggggt.. El nått sånt.. :D

Kan bli svårt då de berörda har både syn och förstånd i behåll. På tal om väta så hittar jag inte ett enda jävla torkskåp. I en skola. Vart är världen på väg?

uschamej , jobbarpolaren kom inte i morse , ligger på sjukan med ryggpajj efter en vurpa med Hondan :( (han blir tydligen återställd iaf , lite tur i oturen)

God morgon alla! (1 minut tillgodo!)

Haha... Snyggt.

Man kan du springa i shorts på jobbet så spelar det nog ingen roll iaf. Annars är det väl ett kanonläge att tjöpa nya skor!

NU kom jag på det!!

Hon som sköter överlämningen till mig här påminner väldigt mycket om Danny DeVito som The Penguin...

EDIT: Jag ändrar mig lite. Hon är glad men lite bitter så hon är alltså en korsning mellan Karlsson på taket och The penguin!

Last edited:
Tur i oturen flera gånger i dag. Ingen på plats utom jag, hittade dessutom ett par NYA gummistövlar i en garderob. Beträffande shotsen är det inget jag själv valt, framför allt inte av den vidriga piratmodellen. Tur att man har en ganska liberal klädkod som hantverkare. Och vädret tycks klarna upp.

Ska röntga axeln idag - förhoppningsvis kommer jag få ett svar tämligen omgående.
Just de, nytt PB igår, plakan 1,20min:tummenupp:tummenupp

Vad har du gjort nu då? :va
Hmm...kör aldrig plankan...men ska försöka klå ditt rekord denna vecka iallafall! Återkommer senare i veckan med resultat :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti