Skriv-vad-du-vill-tråden

Gooooooooooooood mooooooooooorning... :D

:kaffejajamen
:sovmorgonjajamen
:lekaviktigpåplaneringenjajamen
:banana
:tungan
:missrbukasmileysjajamen
:mohahahahahaaa

Ja, jag är nöjd, Dock så känns den mycket snällare än min förra 1000:ing. Inte lika hysterisk.
Men det är bara en vanesak att lära sig att den är snällare. :rock

Så upplever jag min oxå, inte det där hysteriska, utan lugn å fin, fast å andra sidan man kan ju göra den hysterisk om man vill...:rolleyes:

Shopping e alltid kul men att byta ut snudd på hela garderoben på en gång e liiite för kostsamt.......

Men Tant kör på nu e de beach 2013 som gäller, 5 månader kvar till nästa solsemester!!!:tuttar

Haha kan tänka mig det, speciellt om man är tjej :näsblod

beach 2013 redan?! fifan du kör hårt du, solsemester på vintern låter inte alls illa...synd ba att man måste hålla sig i form då ;) Jag lyckades bra med sommarformen i år, översta 4 rutorna synliga utan ansträngning! :banana Nu ser jag fram emot att bli fetast i Stockholm under vintern!! BULK MODE! :yoparty

Så upplever jag min oxå, inte det där hysteriska, utan lugn å fin, fast å andra sidan man kan ju göra den hysterisk om man vill...:rolleyes:

Göra den hysterisk, ?? Hur menar du nu??:confused:
Ngt jag missat?

Jag menar att den trots allt inbjuder till körningen som "alla coola killar" sysselsätter sig med.....

Jag är ju ingen cool kille. Jag är en lugn kille som alltid kör lugnt och behagligt:yoparty

Haha kan tänka mig det, speciellt om man är tjej :näsblod

beach 2013 redan?! fifan du kör hårt du, solsemester på vintern låter inte alls illa...synd ba att man måste hålla sig i form då ;) Jag lyckades bra med sommarformen i år, översta 4 rutorna synliga utan ansträngning! :banana Nu ser jag fram emot att bli fetast i Stockholm under vintern!! BULK MODE! :yoparty

Haha:tummenupp

Snart slutlekt för dagen.

Sen bär det av mot Gelleråsen.. :banana

Jaha, dags för jobbet snart såhär mitt i semesterperioden... tur att det är kick-off hela dagen så man slipper köra slut på sig. :hihi

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka