Skriv-vad-du-vill-tråden

Ingen med nån form av liv kan hänga i den här tråden lika ofta som smileypundaren trollet...!

Gooooooooood mooooooorning.. :D

Ingen med nån form av liv kan hänga i den här tråden lika ofta som smileypundaren trollet...!

Apapap... inte hålla på kalla folk för namn i tråden... :mad

När man varit med så länge som vissa av oss så är den här tråden en kul grej som man fortsätter med helt enkelt.. Smileysarna kan vi med kortkommandon i huvudet och då ska de användas.. :fakta :mattias

Gooooooooood mooooooorning.. :D

Apapap... inte hålla på kalla folk för namn i tråden... :mad

När man varit med så länge som vissa av oss så är den här tråden en kul grej som man fortsätter med helt enkelt.. Smileysarna kan vi med kortkommandon i huvudet och då ska de användas.. :fakta :mattias

Well.. No offence ma'am.. Kul att du har kul med din roliga grej, din gamla smileypundare! Själv håller jag mig nog till heroinet?!

Well.. No offence ma'am.. Kul att du har kul med din roliga grej, din gamla smileypundare! Själv håller jag mig nog till heroinet?!

Haha.. None taken..

Vi alla har våra egna nöjen.. Vissa är sociala på SH och vissa tar heroin.. ;)

Tur jobbet skämmer bort en med saft och bullar när man har tråkigt. :hihi

Kan nån (som inte redan vet då) gissa vad jag jobbar med? (tillhör kanske den yrkesgrupp som det daltas mest med :D)

photo-1.jpg

Goooooooooood moooooooooorning.. :D

:Trollharduckitkaffeja
:tungan
:banana

Goooooooood moooooorning..

:Planeringstroll
:sovmorgon
:behöverkaffe
:lekerviktigpåkontoret

Määä, e du tebax??!! Välkommen!!!

Tant har upptäckt en biverking av det hysteriskt tränande som har försigått sig det senaste året; i princip alla mina kläder e för små :rolleyes:

aaaaamen visst seerru! :) tackar tackar, ett äventyr kan man minst sagt säga att det har varit!

Duktig tjej! Ett bevis på att du gör rätt, inte många som klarar av de vettu ;) Blir dyrt de här i längden börjar jag också märka...alla jeans har gått sönder :( tur att shopping i USA är så extremt billig! ;) jeans för 250kr, man tackar! :banana

Jag krockade en bakspegel på en bil på hornsgatan idag när jag trängde mig :crash. Tant blev ledsen för att hennes redan trasiga bakspegel gick sönder mer. Den var inte trasig innan tydligen :O.

aaaaamen visst seerru! :) tackar tackar, ett äventyr kan man minst sagt säga att det har varit!

Duktig tjej! Ett bevis på att du gör rätt, inte många som klarar av de vettu ;) Blir dyrt de här i längden börjar jag också märka...alla jeans har gått sönder :( tur att shopping i USA är så extremt billig! ;) jeans för 250kr, man tackar! :banana

Shopping e alltid kul men att byta ut snudd på hela garderoben på en gång e liiite för kostsamt.......

Men Tant kör på nu e de beach 2013 som gäller, 5 månader kvar till nästa solsemester!!!:tuttar

God morgon alla, länge sen man hängde i denna tråden.
Nu är semestern slut, men jobbar 2 veckor sen 1 vecka i värmen.
Har lyckats bli med hoj igen under semestern. Känns bra att tygla en Honda för första gången. :tummenupp

Hoppas du e lika nöjd med din Honda som jag e med min:tummenupp
Ja, jag är nöjd, Dock så känns den mycket snällare än min förra 1000:ing. Inte lika hysterisk.
Men det är bara en vanesak att lära sig att den är snällare. :rock

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...