Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Det hade jag inte tänkt på, men det var en bra idé...:rofl:rofl:cdevil:cdevil:cdevil
Hmmm... Listan på kandidater blir längre än telefonkatalogen... Så hur får jag tag i honom?

Är du sjukskriven pga. honom?

Nja förskylningen mer. :D Bler helt färdigt av att ta mej ut i köket för att hämta ett glas vatten så kan nog bli lite jobbigt att dra runt på fruktpallar...

Nja förskylningen mer. :D Bler helt färdigt av att ta mej ut i köket för att hämta ett glas vatten så kan nog bli lite jobbigt att dra runt på fruktpallar...

Jag förstår.... Sååååå... Hur får jag tag i din jobbarkompis?

Jag förstår.... Sååååå... Hur får jag tag i din jobbarkompis?

:rofl :rofl

han kanske är som Jesus.alla har hört talas om han men ingen sett han..:rofl

faaast jag vette fan om det är så bra för världsbefolkningen att du får verktygen att använda voodoo..:rofl

snart sitter man där på planet och pluggen sitter i sin hangar och leker med en docka och et antal nålar..åhh hoppan så flyger man upp ur stolen..skrikandes..då har pluggen nålat röven på mig..:rofl :rofl

:rofl :rofl

han kanske är som Jesus.alla har hört talas om han men ingen sett han..:rofl

faaast jag vette fan om det är så bra för världsbefolkningen att du får verktygen att använda voodoo..:rofl

snart sitter man där på planet och pluggen sitter i sin hangar och leker med en docka och et antal nålar..åhh hoppan så flyger man upp ur stolen..skrikandes..då har pluggen nålat röven på mig..:rofl :rofl

Hehehehe... Fortsätt bara, dina idéer är bättre än mina...:rofl:rofl:rofl:cdevil:cdevil

Hehehehe... Fortsätt bara, dina idéer är bättre än mina...:rofl:rofl:rofl:cdevil:cdevil

Jefla skällande fjäderfä !!!!:mad:

FiCkSa lite mer med bilden innan du sticker Nico/Pulver med nålar i rökan.:D

tror jag ska bli religös! Ett rådjur sprang ut framför mig på 70-väg mitt på dagen... missade idiot-djuret med kanske 2-3 meter! TACK GODE GUD skrek jag i hjälmen

HEHEHEHEHE... JEPP! Och jag som trodde att jag bland det sjukaste du sett på ett forum...:rofl:cdevil:cdevil:cdevil

:huvet:huvet:huvet

det är bevisat..jag är sjukare än pluggen..måste ju innebära att det är jag som förtjänar att lära mig lite voodooo..muhahahahahahah

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti