Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Det hade jag inte tänkt på, men det var en bra idé...:rofl:rofl:cdevil:cdevil:cdevil
Hmmm... Listan på kandidater blir längre än telefonkatalogen... Så hur får jag tag i honom?

Är du sjukskriven pga. honom?

Nja förskylningen mer. :D Bler helt färdigt av att ta mej ut i köket för att hämta ett glas vatten så kan nog bli lite jobbigt att dra runt på fruktpallar...

Nja förskylningen mer. :D Bler helt färdigt av att ta mej ut i köket för att hämta ett glas vatten så kan nog bli lite jobbigt att dra runt på fruktpallar...

Jag förstår.... Sååååå... Hur får jag tag i din jobbarkompis?

Jag förstår.... Sååååå... Hur får jag tag i din jobbarkompis?

:rofl :rofl

han kanske är som Jesus.alla har hört talas om han men ingen sett han..:rofl

faaast jag vette fan om det är så bra för världsbefolkningen att du får verktygen att använda voodoo..:rofl

snart sitter man där på planet och pluggen sitter i sin hangar och leker med en docka och et antal nålar..åhh hoppan så flyger man upp ur stolen..skrikandes..då har pluggen nålat röven på mig..:rofl :rofl

:rofl :rofl

han kanske är som Jesus.alla har hört talas om han men ingen sett han..:rofl

faaast jag vette fan om det är så bra för världsbefolkningen att du får verktygen att använda voodoo..:rofl

snart sitter man där på planet och pluggen sitter i sin hangar och leker med en docka och et antal nålar..åhh hoppan så flyger man upp ur stolen..skrikandes..då har pluggen nålat röven på mig..:rofl :rofl

Hehehehe... Fortsätt bara, dina idéer är bättre än mina...:rofl:rofl:rofl:cdevil:cdevil

Hehehehe... Fortsätt bara, dina idéer är bättre än mina...:rofl:rofl:rofl:cdevil:cdevil

Jefla skällande fjäderfä !!!!:mad:

FiCkSa lite mer med bilden innan du sticker Nico/Pulver med nålar i rökan.:D

tror jag ska bli religös! Ett rådjur sprang ut framför mig på 70-väg mitt på dagen... missade idiot-djuret med kanske 2-3 meter! TACK GODE GUD skrek jag i hjälmen

HEHEHEHEHE... JEPP! Och jag som trodde att jag bland det sjukaste du sett på ett forum...:rofl:cdevil:cdevil:cdevil

:huvet:huvet:huvet

det är bevisat..jag är sjukare än pluggen..måste ju innebära att det är jag som förtjänar att lära mig lite voodooo..muhahahahahahah

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...