Skriv-vad-du-vill-tråden

Om jag har förstått dig rätt så vill du köra på mig samt få betalt för det....
Hmmmm, tror det kommer att beskattas i inkomstslaget tjänst.....:pannkyss

nä jag jobbar gratis mot dom som e nitiska inom alla myndigheter.
spec skatt masen vissa inte alla men vissa e helt slut.
 
Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.

Som sagt området får :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp så jag skall definitivt gå på visningen som är nästa söndag!

Då kan du ju andas ett par ord om att du är skattmas och "DEN JÄVEL SOM BJUDER IMOT DIG KOMMER DU ATT SKÖNTAXA TILLS FAN KOMMER OCH LÖSER AV...:mad: :mad:"






:hihi :hihi :hihi
 
Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.

Som sagt området får :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp så jag skall definitivt gå på visningen som är nästa söndag!

Det området är väldigt fint. :)
Nytt o fräscht o så. :D
 
Last edited:
178.jpg
 
Och vad dunsade ned i Tants brevlåda om inte en dvd med hela första säsongen av 2 1/2 män!
Skratt e den bästa medicien sägs det!
 
Fast för det mesta är vi snälla, du har väl läst min blogg om en kille som avslutar sina samtal med mig med "puss å kram"........:D

Nä men jag får nog börja med det tror jag...

:) ja jag kan ju vara snäll och trevlig mellan varven även jag ;)
:pannkyss

Det var lustigt vad alla är snälla helt plötsligt...:confused: Förresten, vad ska nästa hoj heta om den gamla hette Bapelsinen? Ska den heta Bäpplet då eller?:va
 
Last edited:
Det var lustigt vad alla är snälla helt plötsligt...:confused: Förresten, vad ska nästa hoj heta om den gamla hette Bapelsinen? Ska den heta Bäpplet då eller?:va

:lol :tummenupp ja du beror väll på vad de blir för färg på hojen osv. Men nå kul ska jag väll kunna hitta på ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top