Izah
Tant Rosa
Hur verkade lägenheten?
Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.
Som sagt området får
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur verkade lägenheten?
Om jag har förstått dig rätt så vill du köra på mig samt få betalt för det....
Hmmmm, tror det kommer att beskattas i inkomstslaget tjänst.....![]()
Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.
Som sagt området får![]()
![]()
![]()
så jag skall definitivt gå på visningen som är nästa söndag!
Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.
Som sagt området får![]()
![]()
![]()
så jag skall definitivt gå på visningen som är nästa söndag!

Rekade bara omgivningen idag för att se om det var någon idé att gå på visning.
Som sagt området får![]()
![]()
![]()
så jag skall definitivt gå på visningen som är nästa söndag!
Då kan du ju andas ett par ord om att du är skattmas och "DEN JÄVEL SOM BJUDER IMOT DIG KOMMER DU ATT SKÖNTAXA TILLS FAN KOMMER OCH LÖSER AV...![]()
"
![]()
![]()
![]()
Det området är väldigt fint.
Nytt o fräscht o så.![]()
Är det inte dags för lite party snart ?
12 juli ? Efter tjejkörningen ?

Vi som sitter när vi kissar, får vi vara med på den körningen oxå?![]()

Om du anser att du e chey så är du mer än välkommen!!![]()
Å dessutom nära hem till dig.....
Vi skattmasar kan göra mer än så, mycket mer än så.![]()

Hujedamig...![]()
![]()
![]()
![]()
Men i å försig så är han ju ett trevligt sällskap
![]()

Vad snäll du är!
Å du med skulle jag vilja påstå!

Vi som sitter när vi kissar, får vi vara med på den körningen oxå?![]()
Näääääääääääää, men du kan få vara med när vi går ut på kvällen !![]()
Då ska vi självklart diskutera MC-KÖRNINGEN som var under dagen !!!![]()
Fast för det mesta är vi snälla, du har väl läst min blogg om en kille som avslutar sina samtal med mig med "puss å kram"........![]()
ja jag kan ju vara snäll och trevlig mellan varven även jag
![]()
![]()

Det var lustigt vad alla är snälla helt plötsligt...Förresten, vad ska nästa hoj heta om den gamla hette Bapelsinen? Ska den heta Bäpplet då eller?
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |