Va'faan är det för fel på Miljöpartiet?!?U wish! Det är troligare att jag säljer hojen och donerar pengarna till miljöpartiet!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va'faan är det för fel på Miljöpartiet?!?U wish! Det är troligare att jag säljer hojen och donerar pengarna till miljöpartiet!![]()
Va'faan är det för fel på Miljöpartiet?!?![]()
Va'faan är det för fel på Miljöpartiet?!?![]()
Vad är rätt med miljöpartiet? Dom propagerar för att folk ska åka kommunalt medans dom själva åker taxi för att ta ett exempel...
Kanske att de är blåögda orealistiska naivister som inte ser skogen för bara träden, missar helheten pga sin totalitära dogmatism samt silar mygg och sväljer kameler?
Vad vet jag? Men så skulle det ju kunna vara...![]()
fniss..kan se Pluggen stå på plattan och tjoa ut miljöpartiets budskap..![]()
Kanske att de är blåögda orealistiska naivister som inte ser skogen för bara träden, missar helheten pga sin totalitära dogmatism samt silar mygg och sväljer kameler?
Det är väl inte så smart, men du kan ju inte påstå att det finns något annat parti som också har en massa idiotier och hycklerier för sig?!?Vad är rätt med miljöpartiet? Dom propagerar för att folk ska åka kommunalt medans dom själva åker taxi för att ta ett exempel...
Det är väl inte så smart, men du kan ju inte påstå att det finns något annat parti som också har en massa idiotier och hycklerier för sig?!?
Miljöpartiet har gjort en hel del bra också, om man ser bortom personliga missar (som vi uppenbarligen gör vad det gäller andra partitilllhörigheter).
Visst de är idealister, men utan dem hade inte miljöfrågan varit så etablerad i alla politiska partier som den är idag.
Hur kommer de sig att när man letar efter något och måste ha så hittar man inte ens en knapp men när man inte ska ha nå alls så hittar man en jäkla massa.....finns de nån logisk förklaring till detta????
Grejerna du letar efter kanske känner det på sig och går och gömmer sig?![]()
De är mina...
Känner mig lite som Gollum... Precioussssssss.![]()
dom ser ut att göra ont
Alla våran darkwin gollum Yasha![]()
Grattis till skorna.
De är mina...
Känner mig lite som Gollum... Precioussssssss.![]()
proppmätt..mums..snart måndag gubbs..grym som vanligt..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |